לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי:  .KIN.

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2018

א.ה.ב.ה.


i thought,I will remain hollow .
Wondering in endless circles in dark.
cursed, i thought.
you're cursed and you need to travel far away to find your long lost heart.
When i came to understand and i came to see
i could for the first time in life say i am free.
ידעתי שאהבה היא הגלגל הצלה שלי למראה העולם המדמם והנחרב. 
אך האהבה שפגשה אותי , זאת שחיפשתי, היית שקר רע. היא ידעה רק לפגוע,לשבור ולרסק את עצמותיי.
התעסקתי עם אנשים פגועים  ,רציתי להעניק את מה שגזלו מהם . וגיליתי בדרך הקשה שליבם הפך לאבן יותר ויותר קשה עם כל שנה שעברה.
הם זילזלו במה שנקרא אשה, כי את כוחה שהכירו מההתחלה רק ספגו לרעה.
נכשלתי פעם אחר פעם ואיבדתי כל אמון בכוחותיי. נדדתי עם ריקנות עצומה בין צלעותיי. 
עברתי מכשולים רבים,כאב ודמעות. רציתי טוב אך הרצון לא הפסיק לרמות. 
שנים שחיפשתי,חשבתי,בחנתי ולא ראיתי דבר.
וביום שהבחנתי והתחלתי לראות , אך לא הייתי בטוחה,כי כמה עיוורת אני עוד יכולה..להיות..
הנשמה דיברה ואמרה "רוצי מהר מהר חזרה ,כי את צודקת, ואהבה נמצאת ממש שם,בהתחלה" 
לא האמנתי ,אף פעם,
ועדיין לא מאמינה היום.. 
הכל נראה עדיין קצת כמו חלום.
נכתב על ידי .KIN. , 30/10/2018 01:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





42,072

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.KIN. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .KIN. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)