לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אומרים שבבוקר הכל מסתדר, זה אותו סיוט, רק שעכשיו אתה ער.



כינוי: 

בן: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2008

וואלק משעמם לי


וואלק משעמם לי, אני עם דובי על הקו.... כולם רבים בבלוגים אז חשבתי שאם אני אעדכן גם כאן יהיה קצת מעניין חחחח. קיצור אנשים נו לריב לריב!

 

אם אתם בבאסה או סתם רוצים לריב, או שאתם באמת רבים... בואו לכאן :)

נכתב על ידי , 1/11/2008 23:54  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אביב דובי ב-9/2/2009 09:00
 





1,833
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsilman אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על silman ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)