לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורי סקס מדרגה ראשונה


הבלוג מתאר סיטואציות מיניות בלשון חדה. סיפורים חושניים מלאי תשוקה.

כינוי:  מין סופרות

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

סיפור סקס מספר 6 - השחצן הקטן


אני לא נוהגת ללכת ל"בליינדייט" בדרך כלל ובטח לא כאלה שחברות משדכות לי , אני יותר טיפוס של הכרויות עמוקות יותר . אני לא יודעת וכנראה לעולם לא אדע מה גרם לי לצאת מהבית באותו ערב עם שמלת המיני הלבנה שלי .

בדיוק חצי שעה קודם לכן דיברתי עם אותו הבחור על מנת לברר לאן הוא לוקח אותי כדי שאוכל להתאים את הלבוש שלי , הוא נמנע מלהגיד " מה רע בקצת הפתעה ? תזדייני בסבלנות " הוא אמר . מה שגרם לי להתעצבן ולחייך בו זמנית , יש בו משהו חשבתי . אבל לא נמהר להסיק מסקנות .

בחורים מפתיעים זה דבר טוב , האמת שכבר די נמאס לי מהדרך הרגילה – הוא בא ואוסף אותך מלמטה , את לובשת שמלה קצרצרה והוא מפשיט אותך במבטיו ואומר כמה שאת יפה , את אומרת תודה בנימוס ושניכם נוסעים לאיזה מסעדה בת"א בה שמלצרית מסתכלת עלייך במבט מוזר והיא יודעת  בדיוק לאן שניכם תלכו אחרי הארוחה , ונכון מיד לאחר הארוחה משעממת שבה הוא לא מפסיק לספר לך על עצמו ועל הקריירה החדשה שלו  , החשבון מגיע והשאלה :" שנלך אלי או אליך"?

 ואת כמובן שמתה שהערב יגמר עונה :" אתה תחזור לביתך ואותי תחזיר לביתי " .

הוא מחזיר אותך הביתה ומבקש את מספר הטלפון שלך , ואת יודעת שזו הפעם האחרונה שאתם נפגשים .

אז האמת שדי שמחתי  שהסגנון שלו שונה מהרגיל .

יצאתי ב21:00 מהבית ועשיתי את דרכי לחוף גורדון בת"א , הוא חיכה לי שם יושב על אחד הסלעים שלידו בקבוק יין טוב ומיושן למדיי ושתי כוסות זכוכית .

הוא הבחין בי והחל למזוג את היין לכוסות . " שלום לך " הוא נשק לי במצח והגיש לי כוס אחת .

אני חייבת לציין שהיה לי מאוד מוזר שהוא נשק לי במצח , מפתיע ומוזר ביחד .

התיישבתי  מולו על הסלע והתחלנו לדבר , כאלו שאנחנו מכירים כבר שנים הכל זרם כל כך חלק .

פתאום כבר בכלל לא היה לי אכפת מכמה שהוא מתנשא וחוצפן , זה אפילו הצחיק אותי קצת .

" אז כמה דקות את חושבת שייקח לי " הוא שאל בפתאומיות עם חיוך מתנשא שגרם לי להעיף לו כאפה ולמחוק אותו .

"ייקח לך למה "?

"לנשק אותך " האמת שבחורים ישירים אף פעם לא עשו  לי את זה

צחקתי קלות ומשום מה אמרתי " לא כל כך מהר חמוד"

"זה מה שאת חושבת מתוקה "

ובלי שאני אשים לב הפה שלו כבר היה בתוכי , משום מה לא יכולתי להפסיק , הרגשתי שאני נבלעת וההרגשה הייתה נעימה .

ובדיוק בשנייה שהרגשתי שאני לא רוצה להפסיק לעולם הוא הוציא את פיו המתוק והחם משפתיי .

כן , הבחור בהחלט יודע כיצד להשאיר טעם של עוד ..

המבט שלו לא מצא חן בעיניי , מבט של אחד שהשיג את מה שהוא רוצה .

אוהב משחקים אה ?

התקרבתי אליו כאילו אני רוצה לנשוק לו שוב ובשנייה שהוא התקרב  התרחקתי .הוא הביט בי שוב , הפעם בעיניים רעבות .

חיוך קל התנוסס על פני, כי הרגשתי שניצחתי ושהוכחתי לו שלא הכל בא בקלות, מבלי ששמתי לב הוא התנפל עלי והתנשקנו. אפילו בנשיקה שלנו היה משחק מסוגנן שהמטרה בו הייתה לדחוף את הלשון הכי עמוק שאפשר לגרון אחר של השני. בשלב מסוים שנינו התעייפנו, הסתכלנו זה בעיני זו וצחקנו קלות.

המשך הלילה עבר בשיחות עמוקות על החיים, כמובן שבין כל משפט הרבצנו נשיקה לוהטת שגרמה לי לשיכרון חושים.

"אתה תמיד כזה... אתה יודע.." התחלתי לשאול אותו בגמגום.

"כזה מה? כזה יפה?" שאל בשחצנות מתמדת ואני כבר התרגלתי

"כזה ישיר, מתלהב, משכנע... " אמרתי בהססנות מורגשת.

"את לא יכולה להכחיש שאת לא אוהבת את זה " פסק מולי הבחור ואני הוקסמתי מאיך שהוא קורא אותי, העדפתי לשתוק.

תוך סיבוב על החוף שהגלים בו נצבעו בגוון כחול ככה, רצנו יד ביד לכיוון האוהל ונכנסנו במהירות לבפנים. הוא ידע מה הוא רוצה ואני לעומתו לא ידעתי אבל רציתי גם.

התחלנו להתנשק בפראות, הוא נשך לי את השפה התחתונה עד זוב דם , לאחר מכן הוא ליקק אותה ולגם את הדם, הכרתי תחושה חדשה שעד היום לא הכרתי והתענגתי ממנה.

התנשקנו  בלהט, חזק , כל הזמן התהפכנו ורבנו מי יהיה למעלה, אני נורא אוהבת לשלוט , אני דומיננטית והוא עוד יותר- דבר שיצר מתח באוויר והגביר את התשוקה בנינו.

הוא קרע ממני את הבגדים עם ידיו החסונות, צחק צחוק זדוני ואני רק הסתכלתי בו במבט של חתולה פראית.

"חכה, חכה.. " איימתי עליו ובעיניי הוא יכל לראות אש שעוד דקה הוא ילכד בתוכה.

הוא המשיך במלאכתו ובקלילות הוריד את חזייתי ומישש את שדיי החטובים, המכנס ירד מעצמו, למען האמת, אני פשוט הורדתי אותו.

נשארתי עם תחתון בלבד, הפעלתי את הכח שלי והסתובבתי מעליו – עכשיו אתה נתון לחסותי.

עם שינים הורדתי את הג'ינס שלו ואת חולצת הפולו שלו קרעתי מגופו, הוא הסתכל עלי כמו מלך ואני ידעתי כבר שהוא כזה.

בכמה שניות של היסח דעת הוא הצמיד אותי אל ריצפת האוהל ואני חששתי לכמה רגעים.

"עוד כמה דקות ואת שלי, רק שלי" אמר בנחישות.

"בחלומות שלך- בסיוטים שלי" אמרתי בחמיצות ולרגע ראיתי איך החיוך יורד מפניו, אבל שום דבר לא יפגע בו ושום דבר לא ישנה אותו, הוא המשיך באקט כאילו מעולם לא ציינתי את המשפט האחרון.

הרגשתי את איבר מינו מזדקף בעוד שידו השמאלית מלטפת את גופי בחושניות, עם ידו הימנית הוא הוריד את תחתוני המיקי מאוס הוורודים שלי בעוד שאיבר מינו כבר היה חשוף וצמוד לגופי.

הוא ליקק את גופי עם לשונו, מצץ את פטמותיי, גנחתי. הבחור הזה גרם לי להרגיש שאני נמצאת בגן עדן.

אט, אט הוא ירד עם פיו לאיבר מיני ועם שיניו פרם את קרום הבתולים שלי , אני צרחתי.

הרגשתי איך הוא משחיל את אצבעותיו לעבר הנרתיק שלי וצווחתי מאושר, דיממתי מעט אבל הכאב היה מזערי לעומת הויברציות שהרגשתי בחלק גופי התחתון.

"one more finger!!! " צעקתי לעברו... לאחר שכבר שלוש אצבעות כבר חדרו לתוכי.

הרגשתי איך עוד אצבע נכנסת לתוכי וכמעט שגמרתי.

התחלנו להתנועע אחד על השני, מהר ולאט תוך שינוי במקצבי גופנו, גנחתי והוא גנח עוד יותר.

"יא כלבהההההה!!!!! את שלייייייי!" פלט מגרונו והיה נשמע שהוא אחוז טירוף.

"תפתחח אותייייי! תק...אההה...  אותיי!!" צווחתי בין הגניחות.

לאחר האורגזמה המדהימה שסיפקנו אחד לשני ואחרי אינספור נשיקות מדהימות ורגעי חום בלתי נשכחים התכרבלנו זה בתוך זה מחובקים.

 הוא יצא לרגע מהאוהל והביא בקבוק שמפניה מהודר ושתי כוסות זכוכית, הפקק עף לשמים והוא מזג את השמפניה לכוסותינו.

"כמה את יפה.. " הוא החמיא לי ואני שמחתי לשמוע.

"אתה בטח אומר זאת לכולן" צחקקתי.

"אולי אני אומרת זאת לכולן כי אני יוצא רק עם בנות יפות, לא סתם יפות- אלא קלאסה" זרק לעברי. למען האמת כבר התחלתי להתרגל לאופי שלו ולאהוב אותו בדיוק כפי שהוא.

 ישבנו על החוף עד הזריחה וליטפנו אחד את השני, דיברנו שיחות עמוקות וגם שיחות שגרתיות בין כל המילים היפות וגם בין כל המשפטים השטותיים הרגשתי איך אני נמסה ומעניקה לו את הלב שלי.

נכתב על ידי מין סופרות , 27/8/2007 18:55  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



15,503
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למין סופרות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מין סופרות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)