לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורי סקס מדרגה ראשונה


הבלוג מתאר סיטואציות מיניות בלשון חדה. סיפורים חושניים מלאי תשוקה.

כינוי:  מין סופרות

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

סיפור סקס מספר 7- שווה תגובה


נכנסנו הביתה מתנשפים, המעלית באותו ערב לא עבדה – מה שמאוד תרם לאווירה.

משום מה מיהרנו להיכנס הביתה, כאשר פתחתי את האור היא כבר הייתה בלי חולצה., מהממהרות חשבתי לעצמי... דווקא יכול להיות נחמד.

הבטתי בשתי שדיה שהיו מלוטשים בצורת אגסים, עורה היה לבן וצח והיא פשוט עמדה, נשענת על הקיר ומסתכלת עלי במבט טורף שקורא לי לבוא אליה ומרחיק אותי ממנה בו זמנית.

 

התארגנתי, ג'ינס חלק וחולצת T שחורה, סולידי, נקי לא יותר מדי- אך הופעה זו תמיד נחלה הצלחה בקרב נשים. מתניע את המצדה הכסופה שלי, שם דיסק של ג'ון לנון ואני מוכן ומזומן לערב בלתי נשכח.

היו קצת פקקים בדרך, אך דבר זה לא הפריע לי- אין על ג'ון לנון בדרכים במיוחד בכבישים העמוסים של תל אביב.

מגיע ל"ארה",  אני סוקר את המקום והיושבים בו, אחרי שאני מבחין בכמה עיניים שנעוצות בי אני מתישב, מזמין איזה דרינק ומחכה בסבלנות.

 

אני אוזר אומץ ועושה צעד אחד אליה, היא עדיין נשענת על הקיר. אם היא חושבת שאני יעשה את כל העבודה היא טועה, אני מתקרב אליה עוד קצת, מרפרף עם שפתיי בעדינות על שלה, אני מרגיש שהיא נכנעת וצריכה את גופי, היא עדיין קצת מתנשפת אני לא יודע אם זה בגלל המדרגות, או בגללי.

אני מנשק בעדינות את צווארה, בנשיקות קלות בוחן את גופה הלבן, היא נמסה בקרבי – אני מרגיש זאת, לאט לאט היא נהיית חלשה יותר- ככה אני אוהב אותן תלותיות וזועקות למגע.

היא כורכת את ידיה סביב צווארי ומבלי משים לב הגענו כבר לחדר.

 

המלצרית מתקרבת, היא גם ניראת טוב, חשבתי עליה בתור אופציה לסיים את הערב- אך נדמה לי שכרגע היא רק התחילה את המשמרת, אני מחייך בנימוס ונותן לה טיפ נדיב.

לא עוברות חמש דקות וכבר שמתי לב שאיזה שהשחרחורת ממול שולחת לי חיוך ומרימה את כוס הוויסקי שלה לעברי, סימנתי לה שתתקרב ובלי להסס היא קמה ממקומה והתיישבה לידי.

שיחה קולחת של חמש דקות, קצת משעממת הייתי אומר, הידע הכללי שלה מסתכם בכמה מגזיני אופנה, אבל מה זה משנה- סקס לא עושים עם שכל.

 

אנחנו כבר בחדר, היא בוהה בי ואני כבר מחכה לענג אותה בצורה בלתי מתפשרת.

אני מנשק אותה והיא לוהטת, מזוית העין אני רואה אותה מסתכלת על המצעים בצורה מבקרת, קצת פרינססה הייתי אומר, אך בכל זאת היא נשארת.

אני משכיב אותה על המיטה, היא מורידה לי את החולצה עכשיו אנחנו "פיטים" .

אנחנו מתגלגלים במיטה, סתם מתחממים בינתיים, עוד מעט היא תתפרץ כמו לבה.

אני מעביר את כף ידי על ה"עסק", בודק שם קצת את הסחורה, היא מסתכלת עלי במבט שמתחנן לציון, אני מנסה לשדר לה שציונים נותנים בסוף המבחן.

 

סיימנו עוד דרינק, כנראה שאלכוהול לא תמיד עושה את העבודה קלה יותר.

"אז מה... אני חושבת שהגיע הזמן ללכת מפה?" זרקה לעברי

בינגו, חשבתי לעצמי  והצצתי בשעון לראות את השיא היומי.

"אז שנלך אלי או אלייך?" שאלתי

"אתה תלך אלייך ואני אלך אלי" התריסה לעברי בטון נעלב.

וככה הלכו עוד חמש דקות מהחיים שלי.

"לילה טוב שיהיה לך חמודה" אמרתי ונופפתי לשלום.

 

"חזק יותר, מהר יותר,חשמל אותי" צווחה הבחורה

"שלב, שלב חמודה שלי קודם בואי נוריד את הג'ינס" גיחכתי.

לא הספקתי לומר "רובינזו קרוזו" וכבר שנינו היינו עירומים, גוף נחמד הייתי אומר. להטנו והייתי חייב לצנן את גופה עם הלשון הצוננת שלי. ליקקתי את פטמותיה ועשיתי את דרכי מטה מטה, הגעתי לשורשי העניין, פה זה הממלכה שלי! ליקקתי את הכוס שלה בעדינות, שמעתי גניחות קלות מלאות מבוכה יוצאות מפיה. בעוד אני מענג אותה עם שפתיי ולשוני ידי עוברת על גופה החיוור.

הרגשתי אותה פולטת חומר סיכה שהיה מתקתק, הבנתי שהיא ממש קרובה לרגע השיא- אורגזמה. החדרתי לה אצבע, נקודת ה-G זה הבית השני של האצבעות שלי.

דחפתי לה אצבע אחת  בקלות, השנייה גם נכנסה בקלות- הבנתי שהיא כבר נפתחה עשרות פעמים אז דחפתי את השלישית והרביעית במכה, היא גמרה בצרחות תוך כדי שהיא טופחת על הכרית עם ידה, חייכתי.

 

החלטתי לעזוב את המקום, משנה מקום משנה מזל, אבל לפני זה עצירה קטנה בשירותים.

נכנסתי לשירותים, פאב מודרני- שירותים מעורבים. אחרי שחרור קל, יצאתי מהתא לאחר שנוכחתי לדעת שגם אריק הכלי היה שם. שטפתי את ידי ולפתע נכנסה בחורה בלונדינית, גם באופי נראה לי, באותו רגע ידעתי שזה לא יהיה ערב מבוזבז.

"יש לך שיחה?"  שאלתי בפשטות והיא הושיטה לי את הסלולארי שלה.

חייגתי מספר ולפתע הפלאפון שלי צלצל , "יופי, עכשיו יש לי את מספר הטלפון שלך" ,

היא צחקה והציגה את עצמה.

"באלך לשבת איפשהו?" שאלתי אותה

"אבל תכף סוגרים את המקום..." ציינה באכזבה.

"אני מכיר מקום שפתוח 24 שעות ביממה, יש שם תמיד בירה קרה ואם אני זוכר גם קפה"

"וואלה? איפה זה?" "הבית שלי".

 

אני את שלי עשיתי לערב, נשקתי בחום על שפתיה וסימנתי לה שעכשיו תורה. היא בשמחה הבינה את המסר והתחילה בעבודה. עם כף ידה היא שפשפה את איבר מיני וליקקה את הכיפה כאילו היה הארטיק הטעים ביותר שאכלה אי פעם.

המשכנו להתגפף, הבנתי שהיא לא תתן לי לגמור כל כך מהר. היא רצתה עוד, התחלתי לחשוב שהיא באמת נימפומנית.

היא נשכה את אוזני קלות, תוך כדי שהיא עינגה עם כף ידה את הזין שלי, ליקקתי את פטמותיה שהיו מתוקות כל כך עד שרציתי לזלול אותן.

"רדי! רדי לי!" ציוויתי  עליה בין האנחות שפלטתי, כמו ילדה טובה היא מצצה אותו ואני פינקתי אותה במשקה מרענן.

 

בבוקר למחרת, התקלחנו ביחד. בירה קרה לא שתינו וקפה חם לא היה לי, לפחות עם הסדינים היא הסתדרה.

נכתב על ידי מין סופרות , 30/9/2007 13:43  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



15,503
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למין סופרות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מין סופרות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)