לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כשהאמת משקרת.


כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007


כן, מציקים.

זאת שוב אני.

תתמודדו.

 

טוב,

אז הכל די נהדר ופנטסטי בזמן האחרון,

אני מניחה.

הגעתי לתובנות חדשות. (סתם, לא.)

והאמת היא שאני מתלבטת הרבה,

אם להמשיך להילחם או לוותר.

(ואז משכנעת את עצמי להילחם ומרגישה מטופשת לחלוטין.)

 

-

והיא מדהימה,

והיא מהפנטת,

והיא מושלמת. (תסתמו, יש מושלמת.)

ואני כלכך אוהבת אותה וכלכך מתרשמת ממנה וכלכך...מחזיקה ממנה.

ואין לה מושג איזה חלק יש לה בחי'ים שלי.

-

ויש לי את האמא הכי מושלמת בעולם,

וכמה שכאב לי הלב...

ואם רק הי'יתי מגיעה קודם...אולי...טוב, לפחות הגעתי,

לפחות זה.

-

זנחתי את הכתיבה...אני מניחה.

וגם את המשחק. וזה הקטע הנורא...כן.

אני צריכה להבין ששירה לא תוכל להחליף את המקום של המשחק והכתיבה...האמנם?

נכתב על ידי , 23/7/2007 23:51  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -היפנית המוזרה- ב-7/12/2007 11:19
 





9,200
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדאשה, רוסייה בהכחשה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דאשה, רוסייה בהכחשה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)