לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ביץ' עיצובים ועזרה .


ביץ' עיצובים ועזרים-כי רק לנו מותר להיות ביצ'יות[;

Avatarכינוי:  צוות Bitch

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

6/2008

הבלוג מוקפא.


 

שלום לכולם,

כאן מיקי המנהלת הראשית שפתחה את הבלוג.

לפי הכותרת בטח כבר הבנתם שבחרתי להקפיא את ביץ'.

כמובן כמו שאתם מכירים אותי אני בחיים לא אעשה את זה

בלי פוסט פרידה.

הבלוג הזה נפתח לפני כ-11 חודשים ופרח מחודש לחודש.

תחילה הבלוג היה קרוי כ- "סנאי ביקורות" ושימש כבלוג

ביקורות בלבד ובאותו זמן היתי מנהלת יחידה.

לאחר מכן הצטרפה לניהול מישהי מקסימה בשם בר

ועם הצטרפותה שינינו את השם ל-" ice ביקורות ועיצובים",

ושימש כבלוג עיצובים,ביקורות ועזרים.

לאחר בערך חודש גילינו שבלוג אחר העתיק מאיתנו

את הבלוג כולל השם אז החלפנו לשם המקורי שלנו- "Bitch עזרים,עיצובים וביקורות".

הבלוג שימש עד היום כמפעל עיצובים וביקורות וכמובן עזרים.

לאחר זמן מה פרשה בר מביץ' והצטרפה אלי מנהלת מדהימה בשם גוני,

היא היתה מנהלת מדהימה ואהבה מאוד את ביץ'.

לאחר זמן מה העידכונים הפסיקו והפעילות שלנו ירדה ב90%.

כדי לנסות להציל את ביץ' צירפתי לצוות ההנהלה את מעיין.

אבל זה לא עבד,העיצובים,הביקורות והעזרים הפסיקו.

לאחר נאום ארוך של היסטורית הבלוג אתם בטח שואלים למה?

אז למה..אז ככה-גוני די נעלמה,למעיין אין זמן והיא שוכחת, ואני?

החיים שלי עמוסים בדברים ואין לי זמן לBitch.

יש לי לימודים,בלוג אישי פעיל,חברים ולא לשכוח שאני עולה בקרוב לכתה ח'.

ואין לי זמן לבקר בלוגים ולהכין עיצובים ולפעמים לא מהסיבה

שאין זמן אלה אין חשק וכוח.

 

אני אשאיר את הבלוג כדי שאנשים

בישראבלוג יוכלו להשתמש בעזרים הנפלאים שהכנו פה

במשך כל ה-11 חודשים.

 

עם המון המון המון המון המון...אהבה

מיקי,

                             שתמיד תישאר מנהלת Bitch  בלב.

נכתב על ידי צוות Bitch , 8/6/2008 14:45  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,734
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות Bitch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות Bitch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)