לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the life of lola


הבלוג באמת הפך בזמן האחרון לחלק מחיי.. because it's the life of lola

Avatarכינוי:  I just lola

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

נוטשת?? כן/לא


היי אני לא יודעת אני חושבת שאני אחזור לעדכן אותו פעם ב.....

אם היו יותר ממגיבה אחת *לונה* היתי משקיעה יותר אבל למגיבה אחת....אני לא יודעת אם שווה לי...

 

מפה זה תלוי גם בכם....

-בנתיים מבצעון-

1.

2.לונה.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

 

-פנויים-1,3,4,5,6,7,8,9-

תפוסים-2-

איך נרשמים?

1.חובה להרשם בתור מנוי.  *את הפרסים אני מחלקת במנויים אז חובה שיהיה לכולם מנוי*

2.להרשם בתגובות לפוסט הזה.

   שם:

   מס' בלוג:

 

פרסים לא יודעת אני אחשוב....

נכתב על ידי I just lola , 7/8/2008 10:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של I just lola ב-9/8/2008 14:56



3,153
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI just lola אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I just lola ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)