לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Pigs know fly : )


החיים ועוד מעניינים (;

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 479151684 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

פווסט תמוונות לעייצובים [ :


אמממ ... היה לי משעממם ..

ועדיין משעממם לי = \

אבבל רצייתי לההועיל לצייבור (  :

חמוודה אני [ !!? ]

טווב היינה כמה תמוונות לשיימוווש P =

 


 

 

 

 

 

 

 


 

זהוווווווווווו .. [ :

הייה נעיים , הייה נחמד , עכשיו ?! זדיינו מפפפה .. P =

נכתב על ידי , 15/8/2007 01:40  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב + היוום שעבר + שייר [ ?! ] = ( :


 

עיייצוב חדדשדש 3 >

מקווה שאהבבתם ,

נחחמד נכון , ?!

 

 

אמממ ,

היוום התעווררתי בשמוונה בבוקר > < "

אמא שלי לקחה אותי ואת סוושי לאכוול ארוחת בוקר

בבית קפה ... ( :

אחר כך ירדנו לחוף הים .. P =

הייה חבייב [ :

אזז נסעענו לקנייון ;)

בדרך אמא שלי - ה ת ח ר פ נ ה X P

הייא שממה את השיר ".. אניי אווהבת אותך גם אם זה לא מתאים לך.. "

התחילה לשיר אותו בזיופים ,

ולצעוק לאנשים במכוניות אחרותת..

כולם חשבו שהיא משווגעת > < "

- אממא, מה לאזעזל קרה לך ?!! -

 בקניון קניינו בגגדים לאחוותי ..

אממ , מדפיים לצעצוועים.. וזהווו .. [ ;

 

 

בעערב הלכנו לד''ר לק לאכוווווול P =

הזמנתי קרפ וכדור גלידה ,

" אני מצטערת מראש , ומודיעה !

אווווי למי שייכתוב שאני שממנה !@# "

הייה טעייייים [ :

 

 

בת דודה שלי באאה לישון אצללי ,

והכנוו את העיצוב החבייב הזה ,

שייניתיי את השם שלל הבלווג !!

Pigs know fly - חזיירים יודעים לעווף

חמווווד D :

 

 

אממממ ..

שירר שכתבתיי [ ?! ]

הווא ארווך > < "

ומווווווווזר 0.O

בכל זאת P :

 

" אני ישבתי בלילה ,

והסקתי מסקנות ..

ופתאום עלתה בי המחשבה ,

שאין עוד טעם לחיות !

אהובי הלך עם אחרת,

אין לי עוד תקווה,

תקווה שהוא יחזור

ויבקש סליחה [ ?! ]

 

אז התארגנתי וארזתי מזוודות ,

ובכניסה לבית

קרסו כל המערכות .

ראשי לא תפקד

ולבי לא פעם

דבר כזה לא קרה לי מעולםם !

שמעתי לחשוושים שלחשו לי

 - אלל תעזביי הוא יחזוור !! -

ואז המחשבות חזרו לאחור .

 

לא הפסקתי לחשוב עוד על אותו מקרה

עד שיום אחד פגשתי אותו בבית הקפה .

הוא קרה לי לשבת לדבר ,

אבל הסתובבתי והבנתי !

שאין לי סיכוי,

שהווא שוב ילך עם אחרת,

ועדיף להישאר לבד ולא מאוהבת : (

 

 

זהוו תיסתפקו בחפירה הזאאת ^ , ^

אווהבת ג'נווווש

 

 

נכתב על ידי , 7/8/2007 00:07  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




חבריםD:

החבר שאתה הכי אוהב? אממא שלי חח ,  אלמוווג , טווול , שרוווני , שחחחחר , סווושי , שיירה ,אוופיר, ברייר , דניית , שירלי , חן ועוווד כמה 3 >

החבר שאתה הכי מתגעגע אליו? אללמוגיי וטווול : ' (

החבר שעושה לך טוב על הלב? אללמוווג וסוווושי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

החבר הכי מצחיק?  שרווני טוול  ושחחרא [ :

החבר הכי לא מצחיק ? לא יודעעת > < "

החבר הכי מוזר? אממ .. חן [ ?! ] , ניישבעת שאני לא מביינה כלוום ממה שאת אומרת ..  נוו טוב כממעט כלום -.0

החבר הכי יפה? אלמווג , טוול , סוושי , שרווני , שחחרא  וברייר [ =

החבר הכי קרוב? אלמווג האחת והיחידה [ :

החבר שאתה סומך עליו? אללמוג טוול וחחן ..

החבר שסומך עליך? אללמוג טוול וחחן [ ?! ]

החבר שהכי השפיע עליך? אלמוווג תמיייד !

החבר הכי כשרוני? חן סוושי אלמווג שרוון [ :

החבר הכי חברמן? כוווווווווווווווווווווווווווווווולן D :

החבר הכי מניאק? ייש כמה - חסווי לציבור הרחב ^^

החבר הכי אמיתי? אלמוווווג [ :

החבר הכי מצליח? טוול , שיירה  , אלמווג [ ;

החבר הכי צפוי? שחר .ר , חן , שחחרא .. [ :

החבר הכי לא צפוי ? דניית , לפעמיםם ! וגגם טוול P :

החבר הכי חכם? אלמווג וחחן !!

החבר הכי מטומטם ? אניי ^ ^   -   כן כן !! אני חברה של עצצמי .. ( : 

החבר הכי מסטול? חחחח .. טווול , אלמווג ..

החבר הכי רומנטי? אלמווג - אניי אווהבת אותך אתת אישתי האחת והיחיידה D:

החבר הכי רגיש ? חן XP

החבר שאתה הכי רוצה לראות עכשיו ? אלמווג וטווווול !

החבר שאתה תשמור על קשר עוד 10 שנים? ססוושי ( משוום מה ) , אלמווג , טוול , שרווני , שחחרא , ברייר , ועווד כל מייני 3 >

החבר שיכול לגרום לך להישאר ער כל הלילה? מווגגי [ <

שחבר שאתה הכי מבין אותו? אלמווג , טוול , שחחרא וסוושי .. : )

החבר הכי עשיר ? מממממממממ .. הווא הידייד שליי - אנגלצ'יין , הווא טחווווון ^ ^

החבר שתמיד מסתדר עם כולם?  אלמוג וטוול ..

החבר שהכי הרבה מקלל? אממ .. בעייקר מסטרוב [ ?! ]

החבר שאף פעם לא מקלל? טוול 0:-)

החבר שהיית מסכים שיישן אצלך? כוווווווווולן (חווצמאחת - אלמווג את יודעת על מי מדוובר)

החבר שהיית רוצה לישון אצלו? אממממ .. אצלל כוולן ( אלמווג את יוודעת גם את האחחת שללא חחחחח )

החבר שהיית רוצה לגור איתו? טוול - היילדה הכ"כ מסוודרת [ :   -  אלמווג אישתיי שכיף לעשות איתה אהבה^^ חחחחחחחחח ,  וסוושי - חלוום מילדוות ( :

החבר שהיית רוצה לטוס איתו לחו"ל?  סוושי , אלמווג טוול ושחחרא [ :

החבר שהיית רוצה להתחתן איתו? אניי נשואה לאלמווג [8

החבר שהכי היית רוצה לראות אותו צוחק? אלמוג , טוול , סוושי , שחחרא , שרווני , ואממא שלי ( עווד חברה שלי P : )

החבר שהיית רוצה לראות אותו מתפרסם? אמממממממממ .. כוווווווווווווווווווווולן 3 >

 

גייבו לי ^ ^

נכתב על ידי , 5/8/2007 00:07  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,014
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJanJunya : ) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על JanJunya : ) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)