לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"כי עזה כמוות אהבה קשה כשאול קנאה,רשפיה רשפי אש שלהבתיה"

סתם עוד בלוג פשוט


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

וואלה יש לי בלוג


חחחחחחחחחחח מה המצב אנשים,יאללה הגיע הזמן להוסיף פה איזה פוסט או איך שקוראים לזה אחרי חצי שנה הפקר חחחח.אז ככה לכבוד חג הפסח ככה פוסט כשל"פ.
אז מה יש לנו..אממ עדיין לומד נהיגה חחח מקווה לסיים עם זה בקרוב..עוד מעט מתחילה התקופה השחורה של הבגרויות..
חתמתי לפני כחודשים על גרעין נח"ל מהקדם עתידים מה שאומר שאני הולך לעשות שנת שירות לפני הגיוס חחח אם אתם שואלים מה לרונן ולקומונה חחחחחח אתם לא תחשבו על משהו הגיוני..העיניין שאני עושה את זהבשביל להשלים פסיכומטרי בשנה הזו ולאחר מכן להרשם לעתודה(:. חחחחחחחחחחח
יאללה אין לי עוד מה לכתוב:P
יאללה אני פטור מפה עד 2009 חחחחחחח
עד כאן שידרנו להיום:Dלהת'
נכתב על ידי רונן הבלרוסי , 22/4/2008 16:09  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פריזבי ב-28/5/2008 19:55
 





Avatarכינוי:  רונן הבלרוסי

מין: זכר




1,024

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונן הבלרוסי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונן הבלרוסי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)