לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

מזל טוב לחגית ואופיר!


חגית ואופיר התחתנו אתמול בשעה טובה והיום נסעו לחגוג את ירח הדבש שלהם בחו"ל.

אני מאחלת להם שדרכם תהיה סוגה באושר ובשמחות, ומהיכרותי עם חגית המקסימה והמוכשרת אני בטוחה שיהיו להם חיים צבעוניים ומעניינים.

 

היה לי העונג להיות מוזמנת למסיבת הרווקות שקשת וגלי אירגנו לכבוד חגית. זו היתה מסיבת הרווקות הראשונה בה השתתפתי, וכנראה שבגלל גילי המאוחר אפשר להבין את זה שאנשים להם סיפרתי על העניין שאלו את??? במין טון שרימז על חשפן, עצות על סקס והרבה אלכוהול...

 

אז זהו, שמי שמכיר את חגית יודע שזה לא יכל להיות העניין... ולפיכך המסיבה היתה מסיבה סקראפית, יצירתית להפליא. היו לנו חברה טובה,אוכל טעים, קצת אלכוהול, חומרי יצירה והרבה הרבה צחוק ואהבה. והיתה גם כלה שבדרך, זוהרת להפליא.

 

בהתארגנות שמראש ביקשו שכל אחת תכין דף לספר שמן בנושא חתונה. הרעיון של ספר שמן (chunky book) הוא שכל אחת מהמשתתפות בפרוייקט מכינה דפים זהים כמספר המשתתפות ואז כל המשתתפות מקבלות ספר זהה. במקרה הזה, בגלל שדובר בעותק אחד של הספר, אפשר היה להשתולל עם חומרים בלי לדאוג לזה שהכל צריך להיות בכפולות כמספר המשתתפות. שמחתי על ההזדמנות, כי מעולם לא הייתי שותפה לספר שמן עד היום.

 

היה יפה לראות בעיצובים של המשתתפות איך הן חשבו על חגית ועל הדברים שהיא אוהבת. אני, למשל, רציתי לשלב בעבודה שלי את הטכניקה של העברת תמונה שלמדתי ממנה, רק שגיליתי שכנראה לא הייתי תלמידה טובה במיוחד והעניין לא ממש עבד... אז הכרזתי על שינוי כיוון ובחרתי להשתמש בנייר קראפט שאני יודעת שחגית אוהבת במיוחד. החלטתי ללכת על דף שידמה לוח מודעות. את השעם הדבקתי על אריזת כפתורים של ג'ני בולין ואז גזרתי אותו לפי הצורה של האריזה. על הלוח הדבקתי דף מתוך לוח שנה קטנטן ועליו סימנתי את תאריך החתונה. מדבקה, סרט ולבבות צ'יפבורד השלימו את התמונה העמוסה שרציתי להשיג:



בגלל שזה דף בספר, יש לו גם צד שני. איזה כיף!

בצד הזה החלטתי להדפיס את השיר המקסים של מודי בר-און, הוספתי סרט קיטשי לגמרי שקיבלתי באחד הקיטים של סקרלט ליים ואחת מתמונות הוינטאז' שהדפסתי לצורך הניסיונות בטרנספר. שתי יונים אוחזות לב אדום,סיכות מתפצלות ומדבקה מתגרדת השלימו את מנת המתיקות והקיטש שנראתה לי מתאימה לחתונה.



במסיבה עצמה הכינה כל אחת מאיתנו דף לאלבום של חגית, עם תמונות שהיא הביאה איתה לאירוע. היו בנות מתוכננות יותר, שממש ידעו מה הן רוצות לעשות וחיפשו תמונה מתאימה והיו כאלו שסחבו את כל הבית וגם ככה גילו שחסר להן משהו. אני, לעומת זאת, ממש לא רציתי לתכנן יותר מדי מראש וגם לא התחשק לי לסחוב הרבה. אז הבאתי איתי כמה דפי קראפט מדוגמים, כמה דפים חלקים וקצת קישוטים והחלטתי שיהיה בסדר.

 

התמונה שנפלה בחלקי היא תמונה של חגית ואופיר בטיול בהולנד. החלטתי להשתמש לבסיס בדף קראפט עם הדפס כוכבים, וממנו נשאבה גם הכותרת  - נצנוץ בעיניים.

 שיחקתי עם החומרים שהבאתי איתי  (תוך כדי הצחוקים והפטפטת שהלכו סביב השולחן) עד שאהבתי את הקומפוזיציה ואז הדבקתי והוספתי תיפורים בעט לבן מסביב לקארדסטוק הירוק. דרף אגב - הדף המשובץ מתחת לתמונה הוא גם אריזה של איזשהם חומרי יצירה. מיחזור זה שווה!




בבית נזכרתי שלא כתבתי את השם שלי על הדף, אבל אני מניחה שהאותיות כתב יד האלו הופכות לסימן ההיכר שלי... אני ממש מאושרת עם הפונט הזה, מה שגרם לי לקנות אותו גם בשביל המחשב שלי, ככה שאוכל להשתמש בו כל הזמן. זה גם הפונט שבו השתמשתי כדי להדפיס את השיר של מודי בר-און. הוא פשוט מושלם בעיני.

 

אולי עכשיו זה הזמן הנכון להצטער על זה שמרבית החברות שלי נשואות, כך שהסיכויים למסיבת רווקות נוספת מצומצמים....

נכתב על ידי קסם שימושי , 24/10/2009 22:44   בקטגוריות אהבה, אותיות בעברית, ספר שמן, עיצוב אלבומים, חתונה, חוויות, חברות  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)