לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

סיור בתמונות - החנות שלי


חידשתי, הזזתי, סידרתי, הדבקתי (ולא רק אני) וזו הזדמנות נהדרת לקצת תמונות של החנות. ולא, זה לא פוטר אף אחד מביקור פיזי...

 

קודם כל, המאמן הזיז את לוח התצוגה הגדול, וזה, יחד עם משלוח גדול של פאנצ'ים שנחת כאן, היה סיבה לסידור מחודש של כל הלוח:


עיצוב אלבומים - חומרים וכלים
 

ובמקום שהתפנה עשיתי מה שאני חולמת כבר המון זמן וסידרתי (סידרתי זו הגדרה קצת לא נכונה, מאחר שהמאמן היה זה עם העבודה האמיתית של התקנת הווים בקיר...) קיר תצוגה לכל סוגי האותיות שאני מייצרת:


עיצוב אלבומים - אותיות בעברית
 

והנה הכיתובים מקרוב:

 

 
עיצובים אלבומים - אותיות בעברית

עיצוב אלבומים - אותיות בעברית
 

הן חיכו יותר משנה אבל סוף סוף הן הגיעו לקיר - האותיות המדהימות ששרוני הכינה לי:


אלבומים מעוצבים וחמרי יצירה
 

ומגיעה להן עוד תמונה, שתראו אותן מקרוב:


יצירה בגליל - קסם שימושי
 

ורויטל, שהתחילה לעבוד אצלי כדי שלי יהיה יותר זמן לפתח מוצרים חדשים, ממש מתלהבת מהאפשרות להזיז דברים ולסדר את המוצרים מחדש. היה ממש נחמד להגיע לחנות ולגלות את הכוורת שהיא סידרה לפי צבעים:


יצירה ומתנות בגליל - קסם שימושי
 

איכשהו ביומיום אני נכנסת לכאן ולוקחת כמובן מאליו את המקום, ואז אנשים שנכנסים והתגובות שלהם מזכירים לי שיש לי כאן משהו מיוחד. אבל מדי פעם אני קמה בבוקר ולגמרי בעצמי נזכרת לעצור ולהתפעל מכמה שיפה כאן...

 

_________________________________

משהו קטן וטוב # 57 (2009)

שמתם לב שהחורף מתחיל להראות נוכחות?

זה הזמן להתחיל...


צמר וחומרי יצירה - קסם שימושי
לסרוג....

נכתב על ידי קסם שימושי , 31/10/2009 13:56   בקטגוריות דיווחי חנות, גאווה, צילומים  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)