לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

X x X my fucking life X x X



Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 241704493 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

מרוסיה באהבה...




יום חמישי מרוסיה באהבה היה בן זונה.!

 

 

איגור אני אוהבת אותך !!!

אני שמחה שחזרנו אני שמחה שהבנתה את הטעויות שלך!

ושהישתנתה רק לזה חיכיתי.!

 

אני אוהבת אותך

3>

 

נכתב על ידי , 17/5/2008 11:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ריקי ואירנה הצפות (ע"ר) ב-17/5/2008 12:18



6,797
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfaty אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על faty ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)