לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של ענבר



כינוי:  ענבר13

בת: 29

ICQ: 207177349 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

היי כולללם!!!


טוב דבר ראשון מזה סורי שלא רשמתי משהו כמו מיליונאת אלפים שנה אני מצטערת כי פשוט כן גם אני די עסוקה אז מה חדש ככה בפינת הספר החדש לגמרי האי- הטיימר מאי הטאלנטים אומ מה שזה לא יהיה לא יודעת מה איתכם אני מזה רוצה לדעת מה ההמשך של הסדרה מהרגע שסיימנו לראות את העונה הראשונה אז למישלא מסוגל לחכות עד לנובמבר (שבה יעלה העונה השנייה של האי) שיקרא את הספר כבר עכשיו.
וואוו אתמול (יום חמישי ה20.3) היה מוטרף מהבוקר עד הערב עשיתי מה זה פאנן ככה בבוקר אמא שלי ואחותי רצו ללכת לאיקאה ואני וחברה שלי רצינו ללכת לראות סטפ אפ 2 (אחלה רקודים אגב), אז אכלתי באיקאה עם אמא שלי ואחותי ובגובוס בהקרנת הבכורה הראשונה כשרק נפתח הקולנוע גלובוס מקס (!!!) ב14:00 היה ההקרנה הראשונה ראשונה של סטפ אפ 2 לפי דעתי הראשון יותר יפה לפחות בו יש יותר עלילה זאת אומרת לא הרבה עלילה יש בשניים אבל מי שאוהב מוזיקה  בטוחחח יאהב.
אחרי זה היא הלכה ואני קבעתי עם אמא שלי ואחותי בגנדן ובפוקס (חברים קולקצייה חדש-דשה) אני קניתי מכנסיים ואחותי קנתה לי חולצה :) מאוד יפה העונה דווקא קצת יותר 
יקר מפוקס של פעם זה בטוח אבל העונה דווקא מצאתי דברים שאני ממש אלבש חחח לא כמו בעונה של החורף שלא יודעת מה אתכם אבל היה הייתה מזעזעת לא קניתי כלום באותה עונה.
ומאותו רגע היה יותר משעמם (קניות בשופרסל כיף משהו...) ווווזהו אהה וואוו היום שמעתי את כל הלהיטים של מיקה אחד אחד :love today, grace kelly, relax take it easy, happy ending, lolipop וכמובן שbig girl you are beautiful לבחור יש להיטים עצומים אחד אחד באמת הכי אהבתי את grace kelly תראו את הקליפ ביוטיוב.
נראה לי שאני בעזרת השם אקנה את הDVD של סבוב ההופעות יש בו את כל השירים בלייב וכל הקליפים של השירים שאמרתי לפני זה חוץ מלוליפופ וגרסאות מיוחדות של אקוסטיק ורמיקס של כמה מהם זוכרים את ההתמכרות לדיסקים? נראה לי שזה עבר לDVD כי חודש שעבר קניתי את הDVD EXTENDED EDITION של היי סקול מיוזיקל והוא שווה לאללה יאללה תבלו סורי על החפירות.
נ.ב ספיר נכון בלינדה שולטת וגם אני מאוד מאוד רוצה שהיא תפסיק את הסבוב הופעות שלה באמריקה בשביל לבוא לפה חבל שאין מספיק אנשים פה שחושבים כמונו כדי להביא אותה...
תכנסי לאתר הרשמי שלה יש בו אזור של פאן כלאב ותמצאי מועדון מישראל אם אני לא טועה תהני: www.belindaonline.com.mx
נכתב על ידי ענבר13 , 21/3/2008 20:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





306
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לענבר13 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ענבר13 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)