לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"זה לא כלכך פשוט להיות כאן ילד"


אם כולם מיוחדים אז אף אחד לא מיוחד.

כינוי:  הילדה הזאת עם השם המוזר :)

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

זה לא כלכך פשוט להיות כאן ילד


ההרגשה הכי נוראה בעולם,

היא לקום בבוקר בלי סיבה לחיות.

אין הרשה יותר גרועה מזה.

ובזמן האחרון, בכל בוקר אני מרגישה את ההרגשה זאת.

מילא, אם יכולתי לעזור.

אם יכולתי לשנות משהו בעולם הזה.

אבל עם הזמן למדתי שעדיף להיות ריאליסטית ולא לחיות באשליות.

ואני מודעת לעובדה שיש עוד מיליונים כמוני בעולם.

אז מי אני שאשנה?

למה אני ולא כל אחד אחר בעולם?

 

אני כלכך רוצה לשנות את העולם הזה.

אבל בגדול.

 

 

נכתב על ידי הילדה הזאת עם השם המוזר :) , 31/1/2008 20:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להילדה הזאת עם השם המוזר :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הילדה הזאת עם השם המוזר :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)