לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של דורה (ובוץ)



Avatarכינוי:  DoraXcore

בת: 21





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

יש ילדה שמאתיקה ממני אל תתיחסו אליה!!!! + תמונות!!


ראיתי שיש מישהי שמאתיקה ממני את הבלוג אני סונאת אותה!! אני יצאתי לחופשת לידה!!

הנה הבלוג המזוייף:http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=475905

 

הנה התינוק החדש שלי:

החלטנו לקרוא לו סעיד, כמו שקראו לאבא של דייגו.


 

אני לא יודאת למה יצא לו זנב כמו של בוץ!

 

שיר חדש שכתבתי:

 

בוכה, שותקת, לא רוצה, לא נותנת.

אוהבת אותו, רוצה אותו,

גופי הערום זרוק על הריצפה הקודרת,

מחכה שוב ושוב.

הוא לא כאן, אני רוצה אותו,

וריד, ועוד וריד חתך ועוד חתך

עדיין רוצה ולא שוכחת.


 

נכתב על ידי DoraXcore , 29/9/2007 17:58  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



12,291
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDoraXcore אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DoraXcore ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)