לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של דורה (ובוץ)



Avatarכינוי:  DoraXcore

בת: 21





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

דייגו התאבד!! + ההופעה של טוקיו הוטל!! 3>>>>>


שלום לקול חבריי היקרים!

קמו שידוע לכם הייתי בהריון מדייגו, אבל הייתה לי לידה מוקדמת וילדתי אותו במצרים בפירמידה הגדולה, כי רציתי

שהבן שלי יהיה קשור לרקע ההיסטורי של משפחתי.

 

אני לא אבנתי בהתחלה למה יש לו זנב של בוץ, בוץ אמר לי שזה בגלל שאני והוא זה קמו מישפחה אז זה עבר לו בגנים,

אבל עשינו בדיקת MCR ויצא שהגנים שלו זה של בוץ ואז נזכרתי בלילה ההוא בבר, אחרי שעבדול זרק את בוץ דרך החלון

והזין שלו נישבר, אז אחרי שהוא ניברא הלכנו לחגוג את זה בבר ובוץ הכניס לי סם האונס למשקה.

 

עכשיו דייגו התאבד, הוא חתך ורידים ותלה את אצמו אז אני נורא נורא עצובה!

עכשיו נגמרו לי כל החברים האימואים.

 

בוץ צילם את דייגו אחרי שהוא תלה את עצמו באמבטיה:



 

אני נורא עצובה עכשיו אז אני אוכלת בן אנג ג'רי וחותכת ורידים באותו הזמן.

זה גם טעים גלידה בסירופ דם.

ואחשיו אני מכוערת ושמנה כמו חנה לסלאו

 



 

 

אבל יום אחרי שדייגו מת הייתה הופעה של טוקיו הוטל שלא רציתי להחמיץ אז הלחתי!!

אני לא מצאתי בייביסיטר שתישמור על  סעיד אז החלטתי לקחת אותו איתי.

אני בהתחלה נורא סמחתי לראות את כל שאר בני מיני האימואים וארגשתי בבית, ואז הסולנית אלתה לבמה

והיא שרה ממש יפה!

אבל בטח שמעתם על הסיפור עם הזכוכית שנשברה, והיא התנפצה על סעיד אז הוא נפל ונימעח על הריצפה

אז כשבאתי לארים אותו מלא אנשים התחילו לאסות בו מסירות והם לא נתנו לי אותו אז אלחתי לבקות בצד.

אחשיו הוא נימצא בטיפול נימרץ בגן החיות בר"ג.

אבל בסח הקול נורא נהנתי.

 

אם למישהו יש תמונה שלי מההופעה אז תגידו לי אני רוצה להאלות לבלוג!

 

דורה3>.

 

פרו אנה3>

 

כדורים משלשלים 3>.

 

דייגו 3/>. *נר*

נכתב על ידי DoraXcore , 9/10/2007 20:25  
2484 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



12,290
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDoraXcore אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DoraXcore ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)