לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Broken Hearts Parade


כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

הדרך להגשמה כרוכה במכשולים רבים.


אנה.

אנה.

אנה.

מתי כבר אצליח להיות אנה?

אני מנסה,

לצום,

אך לקראת סופו של היום הראשון אני נשברת.

מה יהיה?

האוכל עומד מולי, אני רעבה,

אני כל כך אוהבת את התחושה.

לבסוף, כשאני חושבת שכבר ניצחתי,

לפחות עברתי את היום הראשון,

אני לא עומדת בפיטוי.

אחר כך, אני מרגישה כ"כ כבדה, מלאה, מזוהמת.

מה יהיה?

 

תחילתו של בלוג חדש.

נכתב על ידי , 25/10/2007 12:48  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBroken Hearts Parade אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Broken Hearts Parade ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)