לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אזהרה: ציניות לפניך


אם החיים לוקחים אותך למטה, פשוט תצלול לתוכם

כינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

לא בוכים על חלב


טוב אז נשבר לי. סתם אני מתעצלת לפתוח את הבלוג כל פעם מחדש ולהציץ בתגובות. אבל זה לא רק בגלל זה.

פשוט כל מה שקרה בשנה וחציה אחרונה. או מה שלא קרה ורציתי שייקרה. כך שעד להודעה חדשה הבלוג נסגר!

השם של הבלוג- הבלדה על תלתלים, התחיל מטעות. חשבתי שהשיר של יזהר אשדות נקרא "הבלדה על תלתלים". אבל זה סתם "הבלדה על". אם אתם שואלים, השיר פשוט התאים לי, ולא רק בגלל התלתלים. בעיקר בגלל ה"אישה קשה, אין משקל למילים, רק לחולשה, אך חסרת רחמים" (לא הבנתם הא...לא חשוב).

ובינתיים, שיהיו לכם חיים נפלאים, ושלא תהפכו להיות אנשים קשים כמו "הבלדה על תלתלים".

הבלדה על
ביצוע: יזהר אשדות
מילים: אלונה קמחי

תלתלים, תלתלים
אישה רעה
עגילים וצמידים
כמעט צנועה
כמו קטנה בין גדולים
כמו ילדה פגועה

ערפילים, ערפילים
אישה קשה
אין משקל למילים
רק לחולשה
אך חסרת רחמים
וחסרת בושה

העינים קרועות
דמעות, דמעות
אכזבות לא היו
אמורות לקרות
איך רימו אותך ככה
פיות רעות

אנשים רשעים
עולם אכזר
הו סחלב בביצה
הו צמח בר
אבודה בהווה
וחסרת מחר

והפה מתעוות
כאב, כאב,
ועבר כמו עובר
מתכרבל בלב
בידים חוורות
במבט רעב

אצבעות, אצבעות
על קלידי פסנתר
כשהוולס ייגמר
לא יתחיל אחר
מטרונום טיק טיק טאק
והזמן עובר

נדודים נדודים
לאן לאן
למקומות אחרים
רחוקים מכאן
אגמים אפלים
ושדות תלתן

נכתב על ידי , 9/9/2008 21:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא רוצים ללמוד רוצים להישתגע!!!


אחרי כמה נסיונות ומבטים מוזרים של ההורים, אחרי שכנוע ארוך של "אולי נפרוש בשיא" (כמובן שהכל היה בצחוק גמור)- אולי השלמתי עם העובדה שמחר חוזרים ללימודים.

שלא תבינו אותי לא נכון אין לי בעיה עם זה, ואני כמובן וכמובן מתנחמת בעובדה שתנ"ך ואזרחות כבר לא יופיעו לי במערכת, זו רק המחשבה הנוראית, המזעזעת והבלתי מתקבלת על הדעת, שחוזרים לקום מוקדם, והמעבר הנורא משינה של 8-10 שעות ביום (ושלא תבינו לא נכון, ביממה שלי כבר אין 24 שעות).

אז אחרי כל התלונות, אני נאלצת להשלים עם הידיעה החצי משמחת רבע מתסכלת ועוד רבע של "אין לי מושג מה הולך להיות עכשיו", שזאת הולכת להיות שנה שכונה, שנת י"ב, שנה אחרונה פאקינג A!!!!!!!!

אגב לעולים לכיתה י"א שלא תדעו עוד צער (חחחחחחחחחחחח).

נכתב על ידי , 2/9/2008 17:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלדה על תלתלים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלדה על תלתלים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)