לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

[= My Blog =]


אממ..אמממ..אממממ...אין לי מה להגיד..P: אני חושבת ששמתם 3>


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

סגרתיי


זהו נמאס לי מכל הבלוג זה...אז ביי לכם אנשים חביבים!!   [ותודה עם הגבתםם]..

 

נהיה קצת משעמם פה פשוט אז- - > ס ג ר ת י !

נכתב על ידי , 14/8/2007 00:06  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האא?..


Oo ~ * ~ _-תנו חיוך או שניים-_ ~ * ~ oO      3>                                  3>       

נכתב על ידי , 12/8/2007 11:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


הכי טוב-

להיות מאושר ממה שיש..ולא לחשוב על מה שחסר!

הכי רע-
לחשוב על מה שאין לך ולא להתמקד בדברים הטובים שכן קיימים אצלך!

הכי כיף-
להיות:
-מרוצה
-בריא
-מאושר
-אחראי
-הו נראה לי!

הכי טעים-
אוו אני אוהבת כמעט הכל חוץ מסלט חצילים ובוטנים עם קליפה P:

הכי מגעיל-
סלט חצילים ובוטנים עם קליפה!!..[מדובר על אוכל נכון?]

הכי יפה-
Oo ~-__- לחייך -__-~oO

הכי מצחיק-
אורי גוטליב..ופשלות גחגח :]

הכי מוזר-
אנשים מוזרים שבטוחים שהם לא מוזרים והם בעצם מאוד מאוד מוזרים!!

הכי כואב-
לשבור משהו..נראה לי..[אף פעם לא שברתי משהו]..אבל זה נשמע ממש כואב!

הכי בלוג-
לא הבנתיי..אבל נראה לי ששלי!!!

הכי שם-
אופיר\בר\אורי\נועם\זיו\טל\זואי\שירה\קוקית\נועהלהה\עפריקוש!!!

הילדות הכי חמודות שישששש

נכתב על ידי , 12/8/2007 11:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה




165
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לoFiRiShOo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על oFiRiShOo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)