לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my fucking life


בבלוג זה יסופר על הדברים שאני עוברת כל יום ועל כל מיני דברים טוב אני לא מיתכוונת לירשום לכם יותר מידי פרטים כנסו ותיקראו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

דף חדש +עיצוב


חזרתי לעדכן שוב והחלתתי ליפתוח דף חדש וראש השנה

זאת התחלה טובה כי הינה לה בפתח שנה חדשה

אני פותחת דף חדש נימאס לי לחיות ככה אני משתנה

אני לא יודעת אם זה לטוב או לרע אבל למי שהכפאת

ממני באמת יקבל אותי איך שאני ולמי שלא זה לא

יעניין אותי כי זאת מי שאני וככה אני יהיה

אז בזה אני פותחת דף חדש ולכן מחקתי את כל

הפוסטים הקודמים

אני מאחלת לכלום שנה טובה ומתוקה

והמון הצלחה בשנה החדשה

 

 

 

ביי ביי היתי נינקה=]

נכתב על ידי kakoia vam dela , 13/9/2007 00:11  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  kakoia vam dela

בת: 31

תמונה




398
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkakoia vam dela אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kakoia vam dela ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)