לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא מאמין שפתחתי בלוג

זה בטח מתוך ייאוש.

Avatarכינוי:  עבד פתולוגי לשינה

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2008


 

אז ככה.

אתה נורא לא ממושמע.

חוששני שנאלץ לחנך אותך מחדש.

 


 

אני כבר עייף. כמה עוד אפשר? שום דבר שאני עושה לא מספק אותם.

זו אשמתי. אכזבתי אותם.

השקעתי את כל כולי וכנראה שזה היה לא מספיק.

 


 

פעם הבאה שנגיע, אתה תחכה לנו על הברכיים.

 


 

זה יהיה קשה, לתמרן בין האזיקים שקושרים אותי למיטה.

וחשוך כל כך, הם אטמו את החלונות בקרשים.

 


 

אתה תשלם על מה שאתה עושה, שלא יהיו לך אשליות בנוגע לזה.

כמו כן, אתה תשלם על מה שאנחנו נגרום לך לעשות, ותשלם כפליים- אם לא תעשה את זה.

 


 

מה, עוד משימה? הפעם יהיה עליי להוכיח את עצמי.

 


 

יש נערה שתהיה בחדר אליו ניקח אותך. אתה יודע מה לעשות.

 


 

הפעם הם הביאו איתם מישהו נוסף. במשך שנים אחר כך תהיתי אם זה היה אבא שלה.

 


 

הם יצפו בך, כמו שאנחנו נצפה בך, ועוד אלפי אנשים יצפו בך. גידלנו אותך היטב, לימדנו אותך את מה שיכולנו, ואל תאכזב אתנו.

 


 

זה לא יגמר, אחר כך. זה ימשך במשך שעות על גבי שעות על גבי שעות.

 


 

אם אי פעם תדבר.... אתה יודע שזה אסור, אז רק כדי שתזכור את זה יותר טוב...

 


 

כשאני שומע את הקול הזה, יש לי בחילה.

 


 

אני חייב להפסיק להיות מסטול.

 

 

 

 

נכתב על ידי עבד פתולוגי לשינה , 25/12/2008 00:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



and when we were good


רק פעם אחת הייתי רוצה שיהיה מישהו שיקשיב לכל השטויות והברבורים שאני מוציא מהפה, מישהו שירצה ויהיה מוכן לשמוע את כל החרא שלי בחיים, מישהו לשפוך בפניו את הלב.

 

ומי, חוץ מבלוגי הנאמן, יהיה מוכן לעשות זאת?

 

זה פשע להתבכיין? אני לא מבין, למה לכל העולם מותר להתלונן ולי אסור? חסרים דבירם להתבכיין עליהם? אם זה שפר את ההרגשה, מקל מהמעמסה על הראש, או הלב, זה כל כך נורא לעשות את זה?

למה אני זוכה רק לחרא מהאנשים שבהם אני בוטח? למה האנשים שאני אוהב הם אלה שנותנים לי כזו סטירה, ואני לא מדבר כדי להעיר אותי ולרים אותי על הרגליים, אלא כדי להפיל אותי עוד יותר למטה.

 

אחר כך מתפלאים למה יצאתי כזה כלומניק בחיים האלה.

המממ, שנייה, בואו נחשוב על הדברים שאני עושה טוב...

לא הרבה, אבל מצאתי כמה: אני יודע חמש שפות,

אני יודע לנגן בגיטרה ובבס,

אני יכול לרדת לבחורה באופן שיגרום לכל אמא להתגאות,

אני יודע לעמוד מול קהל ולהצחיק, לרגש, או לעצבן אותם,

אני יודע לעשן שלוש חפיסות נובלס ביום,

אני יודע לשבת בשקט במשך שעות בחדר שלי ולא לזוז,

אני זיין שכל מקצועי,

אני יודע מה להגיד כדי להשיג את מה שאני רוצה.

 

הבעיה שאני כבר לא יודע מה אני רוצה.

 

אני לא מצליח להבין למה לאף אחד לא אכפת. זה הפאק הכי גדול שלי. אני מצפה מאנשים שיהיה להם אכפת, וכל מה שאני מקבל זה זין גדול בעין.

 

אז כל הזין.

 

שבוע טוב, תחיו את החיים שלכם, תהנו עכשיו, כי מתי עוד תוכלו להנות אם לא עכשיו?

נכתב על ידי עבד פתולוגי לשינה , 20/12/2008 23:09  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעבד פתולוגי לשינה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עבד פתולוגי לשינה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)