לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

welcome to my black prade


סתם .. בלוג .. שלי .. !

Avatarכינוי:  reiven

בת: 27

ICQ: 325069757 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

אעאעאעאע !! יש לי מסך חדש DD ::


היק'ה ^.^

לא ניראה לי שצריך להוציא פוסט

על דבר כזה O.O

אבל מה ילדה משועממת יכולה עוד לעשות ?!?!!

-כעבור 5 דקות של שקט-

אוקיי . לא מצאנו .

בואו נמשיך .....

 

המסך הזה הוא רק זמני 0.0

אבל לא אכפת לי !!!!!

למה ?!?!!!!

כי אחר כך אני מקבלת מסך דק ^.^

אוקייי ...

עכשיו אני אתאר לכם איך המסך ניראה ....

הוא שמן .... (תעשה דיאטה או שאתה לא חיי !!!!)

עבור ושחור .....

נותן הרבה (ואני מיתכוונת להרבה)

מקום מהמחשב הקודם .

והוא ממש נחמד >.>

אני צריכה להגיש לשבוע הבא

הצגה בקשר ללשון ומשהו עם פירסומות ...

בלאגן XDDD

תוצאה :

אני רוצה לעשות את זה

כמה שיותר מוקדם 0.0

טוב .....

BYE BYE

נכתב על ידי reiven , 17/9/2007 16:18  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הדודים שלי לא הביאו לי מתנה +רמקולים לMP3 שלי !!


היק'ה D =

נתחיל בדבר הכי חרא .

הדודים שלי שחכו את יום ההולדת שלי .

הם לא הביאו לי מתנה , לא אמרו לי מזל"ט :\

ויותר גרוע !!!!!!

היה אתמול יומולדת לבת דודה שלי !!!

כן כן .. אותם בת של הדודים ששחכו

להביא לי מתנה .

הם מצפים שיביאו לבת

שלהם מתנה ולי לא :\\\\\\\\\\

ארררררררררר ....

וזה ממש מעליב ששוחכים אותך ביום ההולדת שיש לך

רק פעם אחת בשנה .

יש לי רמקולים לMP שלי !!!

הכל התחיל ... כשהלכנו לביתה של סבתי ...

אמרתי לאבא שלי שאני רוצה רמקולים לMP

שלי וסבתא שלי אמרה שיכול להיות שיש לה ^.^

אז לא היה לי את הMP

שלי בסביבה ...

אז לקחתי את זה הביתה ו .. זה עובד !!!

 

הייתי בים D =

היה ממש כייף ^.^

הלכנו עם עוד כמה אנשים וילדה אחת

היתה בגילי .

היא ממש חמודה וממש דומה לליאור D=

אבל לליאור יש קול אחר

ועיניים אחרות .

מישהי הכינה אורז ...

טטטטטטטעעעעעעעעייייייייייםםםםםםם !!!
והיתה גם פסטה דלילה כזאת :S

אבל היא הייתה גם ממש טעימה D:

ואם מערבבים את הפסטה עם האורז ...

יאמי ^.^

אני , אחי וחבר שלו

רכבנו על בוגי D:

זה היה כל כך כייף D =

וביגלל שזאת היתה הפעם הראשונה שלי ....

ניכנסתי לתוך הים איזה ... 5 פעמים :\

לא שמתי קרם הגנה והייתי

ממש חשופה לשמש .

אבל אני חסינה לזה XDDD

אז לא נישרפתי DDDD:

אף פעם לא נישרפתי מהשמש :ז

טוב .....

ביק'ה D:

music is love .

and love is shit

נכתב על ידי reiven , 15/9/2007 10:59  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנה טובה+ישנתי אצל ליאור ^.^


היק'ה D:

Photobucket - Video and Image Hosting  Photobucket - Video and Image Hosting

הרבה זמן לא עידכנתי ....

מיצטערת :(

פויה לי O:

  

אוקיי ...

בואו נתחיל ככה :

שנה טובה לכוווווווווווווווולללללללללללםםםםם !

לישרא בלוג , לטיפו , למישפחה , לחברים ובלה בלה בלה >.<

ועכשיו ... ברכות לליאור ויערה :)  :

 

ליאור :

שנה טובה , טובה , טובה ....

אני מקווה שבסוכות יצא לנו ללכת לעזריאלי >.<

אני מאחלת לך (ולי)

שנסיים את העבודה בלשון XD

שניגמור את הש.ב >.>

שאני ארשם לצופים (אני אדבר על זה עוד מעט ^.^)

ושתשיגי הרבה כסף מהבייבי סיטר (:

 

יערה :

אני מאחלת לך (ולי)

ש ....

ניקנה כרטיסים בין השורות הראשונות (...)

שהכל יסתדר עם ההופעה D:

שתשיגי לך מורה לגיטרה <.<

שתצליחי לצייר עוד הרבה ציורים של ביל וטום XD

שלא יגנבו לך שומדבר מהלוקר >.>

שבפעם הבאה לא תיקחי

את מה שאני רציתי בדקה ה90 XD

וזהו (:

אז בואו נתחיל ... (לא התחלנו כבר ?)

-אתמול-

אחריי בי"ס הלכתי לליאור D:

שמענו בMP3 שלי .

הגענו לבית שלה והתלנו לאכול .

כזכור לי אחלנו ... פיצה ממש טעימה D:

אחר כך עלינו למעלה וליאור עשתה

לי הכירות עם הבובות שלה XD .

פיתאום ליאור אומרת לי
"איזה מיטה גדולה יש לי עכשיו D:

חברות יכולות לישון אצלי בה ...

-הישתעלות מזוייפת בהחלט-"

אני :
"את מנסה לירמוז לי משהו ?"

ליאור :
"לא , סתם יש לי לחה .

ברור שאני רומזת לך משהו !!!"

ואז צחקתי XDDD

החלטנו לעשות את העבודה בלשון .

הינו צריכות לעשות פירסומת XD

 

אז ככה זה היה אמור להיות :

חום - אני

אדום - ליאור

"אמא !!! אני מדליקה את הטלויזיה !!!"

"בסדר !!!"

"זיפ"

"three littel man ....."

"זיפ"

"והינה , קוף .

כולם ביחד , קוף !"

"זיפ"

"דו דו דו דורה !

אוף .. חבל !

מגלים עם דורה !!!"

"זיפ"
"רוצים להיות מגניבים ?"

"זיפ .

רגע ... מה היה שם ?

זיפ"

"קנו ניט ניטים .

שרשראות , צמידים , עגילים

ה-כ-ו-ל !!!!

רק עכשיו בחנויות , יההה !"

"אמא !!!

אני הולכת ליקנות ניט ניטים !!!"

"מה זה ?"

"ניטים >.>"

"אהההה .. O:"

"והילדה הלכה , הלכה ,

והלכה ."

"אני רוצה ניט ניטים בבקשה !"

"את כולם ??"

"כן D:"

"100 ש"ח ."

"OOOOO:"

-משלמת-

"תודה שקנית בניט ניטים"

 

ואין המשך O:

 

ואז הלכנו לצופים .

היה שם נחמד D:

שיחקנו חיבוקי , שעון ,

ועוד כל מיני .

אז החלתתי להירשם D:

אמרתי את זה לאמא שלי ....

היא ממש שמחה שאני הולכת לצופים D:

אז היא נותנת לי גם צופים , וגם גיטרה ^.^

  

-קרדיט לכפתורים בעמ D:-

ביק'ה D:

 

 

נכתב על ידי reiven , 12/9/2007 16:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreiven אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reiven ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)