לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

וואט דה פאק .?! . 0.o


.. עוד מפגרת אחת שמנסה להשתלב בין כולם ..

Avatarכינוי:  סווונקי_D;

בת: 29

ICQ: 316021206 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

חזרה מפרישה , 93 ותמונה


 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

נכון , נכון - לא כתבתי הרבה זמן .

נכון .

אחותי שברה את הרגל , עברה לספרד עם המחשב

ולא היה לנו כסף לקנות חדש . :)

.

.

.

.

.

.

טוב - אז זה לא תירוץ מוצלח כזה , בעיקר בגלל העובדה שאחותי בקושי הולכת .. =\

יאללה , בתא'כלס ובקיצור כזה של כל התקופה שלא כתבתי -

 

נפרדתי מאיתי , שמחתי , ילד אחר הציע לי חברות , הסכמתי , נפרדתי ממנו אחרי יום , נרדמתי אצל ידיד של חוליאטה , הייתי אצלו בחדר עם חזייה , צבענו [אני וחוליאטה] לאייל [ידיד של חוליאטה] את הקירות , הידבקות מאייל במילה תא'כלס ,44 שניות בשולה המוקשים , ניסיונות לרציחת הפלאפון שלי ועשיית שיעורי בית .

 

סתם - לא עשיתי שיעורי בית .

 

וזהו . זה בעיקר מה שהיה .

 

- - - - - - - - - - - - -

 

עכשיו חוגגים לסבתא רבה שלי יומולדת 93 . זה מגניב והכול ... אבל בתא'כלס [><] ?

מתי לעזאזל תמות הזקנה כבר ???!!!

כאילו , נכון ... גיל מגניב ... אבל כמה כבר אפשר לשמוע סיפורים על הילדות המשעממת שלה ?!

[חוסר התגרות מינית בדתיים = משעממת]

ונכון , המסיבה הקטנה שלהם בבית שלנו , היא כרגיל .

סיפורי ילדות , שתיית אלכוהול , אכילת דגים ועוד שתיית אלכוהול .

כמו בכל משפחה אוקראינית סבירה .

אבל הכי חרא , שהזמינו את אחות של סבתא רבה שלי - פרידה .

כן , נכון ... היא דתייה . עם עוד טריליוני בנים ובנות דתיים . לעזאזל .

 

ברצינות , אם היא לא תהרוג אותי משיעמום מרוב סיפורי הילדות שלה - אני אתקע לעצמי גזר בנחיר . נשבעת !@

וכמו שציפיתם , תמונה . של המשפחה האוקראינית שלי .

אני לא מופיעה , כי .. טוב כי מישהו היה צריך לצלם .

 

 

תמונה מפגרת , נכון ..

תודו לאל שלא ראיתם אותם אוכלים .

זה לא היה נגמר בטוב . אני ברחתי משם .

 

- - - - - - - - - - - - - -

 

שיר אחד , משו יפה תחת ...

חעחעחע - תחת !

עזבו . אני מתחילה לצחוק כל פעם שאומרים משו סוטה .

חחחח , סתם . אין שיר .

 

זזתי . יש קינוח . אמממממממממממא ... ><

נכתב על ידי סווונקי_D; , 7/1/2008 20:48  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 0.0 ב-20/5/2008 11:25
 





939
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסווונקי_D; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סווונקי_D; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)