לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Passenger

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2018


רוחות רפאים.

כל החיים האלה מלאים ברוחות רפאים ואני רק בת 25 ובכלל לא מכירה מישהו שמת.

ישראבלוג היה פעם מקום בו הכרתי אנשים לפי הפגיעות הכי אישיות שלהם.

תפוז היה פעם מקום בו הכרתי אנשים חדשים, נורא דומים לי (מה שהיה מהפכני אז, והיום) שהפכו לחברים לכל החיים.

והיום הכל מלא ברוחות.

ישראבלוג שלי התפרק.

הבלוגים הקבועים שלי נעלמו ואנשים המשיכו בחייהם. נעלמו מהפלטפורמה. עברו לפייסבוק כי יותר מגניב שם, מה זה משנה שאין שם שום דבר אמיתי.

מי יודע מה קורה איתם היום?

עם הבחורה שהייתה חותכת את עצמה - אולי היא מתה? והבחורה האנורקסית שכתבה כל כך מדהים?

נשמע נורא מורבידי. אבל זה היה צוהר לנשמה של אנשים. נשמה לא מצונזרת. לא מוסתרת.

Plain and simple.

 

נלחמתי על החופש שלי וכמעט השגתי אותו לגמרי.

היום אני מבינה שאיבדתי מעצמי יותר מדיי במלחמה הזו שאני לא ממש יודעת מאיפה להמשיך מכאן.

זה המחיר שלא חשבתי עליו בכלל.

בתמימותי לא חשבתי שיהיה בכלל.

 

 

נכתב על ידי Passenger , 18/6/2018 10:03  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Passenger ב-23/7/2018 17:14



7,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPassenger אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Passenger ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)