לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I know how you're feeling ,I just don't care




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

אני רצינית.


שלומצ'יק מה נישמע?

עצלי סבבה.

הבנתי שאנשים מכירים אותי מהצד של הילדה קופצנית, השמחה והמשוגעת.

זה הציק לי אבל עכשיו אני מבינה שזה רק ביגלל שאני באמת כזאת.

תודה שגרמתם לי להבין שאני זאת אני גם אם אני אוהבת את זה או לא אין מישהו בעולם הזה שבישבילו אני ישתנה.

ועכשיו בקשר לזה שאני רצינית אני מתחילה לאיתמן רציני בסייף.

אני ממש רוצה להצליח אני מיתאמנת כל יום חוץ מי חמישי ושבת.

ובימי רביעי 3 וחצי שעות ביום.

אני מרגישה שאני משתפרת וזה משמח אותי, אני אף פעם לא אהבתי כל כך סייף.

אולי כי היתי באה פעם בה.....

אולי כי זה היה משעמם.......

אבל עכשיו יש מתארה ואני ישיג אותה כי אני משיגה כל מה שאני רוצה (כימעט כל מה שאני רוצה, אבל את זה אני ישיג.)

אנשנושים גיליתי כמה אתם חשובים לי.

אתם חשובים לי מאוד ואני אוהבת כל אחד ואחד מיכם (גם עם אני שאונת אותכם עמוק בתוך הלב).

כל הדברים שקרו לי לאחרונה גורמים לי לאמין עוד ועוד שאני יכולה גם אם זה הדבר הקשה ביותר גם אם זה אומר שאני צריכה להיתמץץ ואני ממש עצלנית.

הגב אני רוצה לעבור לרונסון! ממש ממש רוצה!

אולי כי באה לי להכיר עוד אנשים,

אולי כי אני מיתגעגעת לחברות שלי,

ואולי כי אני פשוט משועממת.

אבל אני ממש לא לבד כל עוד יש לי אותכם!

LOVE_YOU

SASHA

נכתב על ידי I know you, but you don't know me. , 20/1/2008 09:21  
1930 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ואם רעה לי?


כולם חושבית שטוב לי.

אולי בגלל שאני שמחה כל הזמן.

אבל כמו שרואים רק חברים אמתים לא יאמינו לחיוך הימזויף.

כנראה שלא מצתי חברים באמת טובים, או שהמישפט הזה לא נכון.

אני בן אדם מוזר כשטוב לי אני שמח וכשרע לי אני שמח לא באמת שמחה אבל שמחה.

אני רוצה לכתוב את הפוסט הזה ממש ממש הרבה זמן אני פשוט לא יודעת את המילים הנכונות כדי שתבינו.

רעה לי!

אני מפחדת לאישאר לבד, אני מפחדת לאבד את החברים שלי, אני מפחדת לעבור למקום חדש......................

אנשים לא מבינם אותי כשרואים אותי חושבים: "אוף עוד פעם הסמילי המקפץ".

חברות שלי התחילו לישנואה אותי.

ולהיתלם מימני.

וזה רק ביגלל שאני לא רוצה שהיראו את הצד הדיכאוני שבי.

LOVE_SASHA

נכתב על ידי I know you, but you don't know me. , 7/1/2008 15:24  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ביקשתי שהחים שלי היו מלאי הרפתקאות לא חשבתי שזה יקרה כל כך מהר!


אתמול  ניפרדתי מהשנה הישנה 2007 .
היום כבר שנה חדשה!
יאי!
לפני השנה החדשה ביקשתי כל מיני מישאלות ואחת מהם היתה שהיו לי הרפתקאות בחיים!
והיום בבוקר המישאלה שלי היתגשמה.
אני יתחיל מהתחלה:
אתמול (31.12) היו אצלנו אורחים, ושרון ישנה אצלי.
אנחנו נירדמנו ב05:00  וקמנו ב07:00 בגלל אחי הקטן.
אז אני ושרון החלתנו ללכת לארומה כדי להנות מהיום הראשון של השנה הראשונה.
אז בדרך קפצנו לבית של שרון וניתקנו במעלית!
שרון ניכנסה להיסטריה ואני התחלתי ליצחוק ,ירדתי על האישה שצעקה בגלל שצילצלנו בפעמון.
בסוף איזה איש אחד עם מפתח פתח לנו את המעלית ועשינו מבצע חילוץ, כי הינו תקועות בין הקומות.
היה נורא נחמד אני רוצה שעוד הרפתקאות מהסוג הזה יקרו לי.
דרך אגב
כשהינו במעלית שרון צרחה אבל לא רציתי להגיד לה שיגמר לנו האויר אם היא תמשיך.
אבל זה לא עזר כי היא דיברה עם אמא שלה ואמא שלה אמרה לה שיספיק לנו האויר.
והיא התחילה להישתגע עוד יותר.
אהה וכן שחכתי לספר אני המצתי את הדרך לצאת מהמעלית!!!!
אשכרה הצלתי תיום!!!!!!!!!!!
אני רוצה עוד הרפתקאות!
אני מתה שהשנה הזאת תהיה מלאה בדברים משוגעים!
נ.ב
אני הולכת לעשות פוסט תמונות ענק אבל לא היום בטוח.

נ.ב.מ (ניזכרתי בעוד משהו)
קנו לי סקייט, פן, פיג'מה.....................

עכשיו ביייי 3>
נכתב על ידי I know you, but you don't know me. , 1/1/2008 13:40  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  I know you, but you don't know me.

בת: 29

ICQ: 295028690 



תמונה



מצב רוח כרגע:


3,544
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI know you, but you don't know me. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I know you, but you don't know me. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)