לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בן: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

"מותק,העדי התכווץ!"-חלק 1


כן העתקתי מגל את הרעיון ומדי כמה זמן אני אעלה כמה תמונות שלי שהייתי קטן{ויש הרבה}.

 

אז יאללה פרק 1:

{אה וסימנתי חץ שמראה איפה אני בתמונה למקרה שמישהו לא יזהה ><"}

 











נכתב על ידי , 27/4/2008 18:34  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסתמונות מעכו


אני והמשפחה הלכנו לטייל בעכו,אין מה הרבה מה להגיד אבל הנה התמונות{אה כן ו~~מירה~~ היא הנכנס ה3100!!!!}:

 



 



 









נכתב על ידי , 13/4/2008 20:58  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,252
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל!!!Adi!!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על !!!Adi!!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)