לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Free Life



Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 363319371 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007


 

היום התחלנו ב- 9.. איזהה כיפ!!!icon_pelvic_thrust2

ואז הלכנו כל אחד למסלול שלו, אני הלכתי למעון הפרדס..

ושם רשמנו באיזה ימים ושעות אנחנו רוצים.. אני וזיו ביום שני!! חוחוחו..

אח"כ היה לנו שעתיים צרפתית וגם היה לנו בוחן.

כל השיעור כתבתי לזיו דברים ביומן שלה..

ונסעתי לסבתא שלי באוטובוססס..

הכנתי לזיוושש טאקי מזה יפהה (המבינה תבין)

ואז ב- 5 בערך נסעתי עם אמא שלי והאחים שלי לקניון גבעתיים לקנות בגדים, מעילים וכאלהה..

ראיתי שם את סאפושש ושירושששש שליי!!

בקיצר קניתי שני ג'ינסים סקיני וחולצה בהוניגמן, ומעיל ותיק בפול אנד בר!! איזהה כיףף חזרתי הביתה עם חיוך על הפניםם.. חחח..^^ (רק הבנות יבינווו)Very Happy

לקחנו את אח שלי לטניס והלכתי הביתהה..

שמתי ערוץ המוזיקה על פוווללל ווליווםם והתחלנו לרקודד.. חח

היה כיףף!! וזהו, זה היה כל היום שליי..

והלכתי לכתוב ת הפוסט ולדבר עם זיווש באובו!! מחר או מחרותיים שיוש חוזרת!! סופסוףף!!! התגעגתי.. 3>>> 

מחר המשחקקק ואני לא יכולהה לשחקק...=[[..

לוב יוו

3>>>

 מואהה

 

דניאלוש חסונוש

 

 

נ.ב לזיווש באהבהה אחרי החפירות של השירים-

נכתב על ידי , 25/11/2007 20:51  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המנהל No Music No Life ב-5/1/2008 22:14
 




סתם עוד יוםם..

 

טוב דבר ראשון ראיתי הרגע שנכנסו אלי 2000!! איזה כיףףף!! היום בבצפר היה דיי משעמםםם חוץ מזה שפוזת הכינה לי קדאיף בשיעורר..

יצא מזה טעיםם... חוחו (המבינה תבין)

 

      

 

אחרי הבצפר, לאחר שכנויים קשים הלכתי לקטיושקעע..

עברנו דרך הקיוסק ובאמצע המבול קטיה מצאה את הזמן המתאים לקנות ברדד.. חחח

אני קניתי סוכריה על מקל מגעילהה אז זרקתי אותהה..^^

היינו במחשבב וראיתי את השוקסים שלכםם..

כן גם את שלך!!

אחכ אכלנו בורקס וציפס בתנוררר, זהה ממש טעייםםם.. חח

ואז דיברנו אם ליצ'יי מהמרפסת למטה.. היא כזאת חמודדהה.. 3>>

שמענו מוזיקה בטלויזיהה Dancing ואז נסענו באוטובוס- קטיה לכדוריד ואני הביתהה..

בגלל שנקעתי את האצבע ביד לכל מי שלא יודע לא הגעתי לאימון..

ביום שני יש לנו משחק בתל אביב ואני מקווה שאני יוכל לשחקק..

וזהווו זה היה כל היוםם המשעמם שליי!

 

דניאלווש חסונוושש

 

נכתב על ידי , 22/11/2007 18:10  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של p U z e t ב-27/11/2007 20:40
 




בת מצווה לנטושקעע!!!

 

נטקס שליי?!??

המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון...

מזל טובבב יפה שלייי!!
היה הכי כיףף בעולם בבת מצווה, מזל שבסוף גם הצלנו את המצגתתת!!

את פשוט- כוסית אשש!!! חחחח

אוהבתת אותך המוןןן!!
דניאלוש חסונושש

3>>>

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

התחלנו היום רגגיל ב- 8:15..

היה לנו עם אחינועם ואז עם עדי...

אח"כ היה לנו שעתיים צרפתית ואז הביאו לנו את המערכת למחררר....

ונחשו מה?!?!?

 

מחר אני לא לומדת- בעצם כל ז'2!!! איזה כייף!!!

 

אח"כ נסעתי באוטובוס לסבתא שלי וזהווו...

אם חושבים על זה ככה אז אם יש מחר חופש אי אפשר שלא לעשות משהו היום מחרר..

חחח

אז יאללה

ביווששש

3>

 

דניאללושש

נכתב על ידי , 18/11/2007 13:56  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של yam101 ב-22/11/2007 18:13
 



לדף הבא
דפים:  

2,614
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנדוש XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנדוש XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)