לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Watch Out, I'm Kinda Dangerous

כינוי: 

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2009

אוחוחו


טוב..אם אני מעדיפה שלא לפרט עכשיו על מצבי הנפשי שלי כי תכלס זה חסר טעם

וזה ידוע שצבא זה לא בצפר..אבל הרבה מתארים את זה כתקופה יפה עם המון חוויות שמשתמטים

לא יודעים. היתי מעדיפה לא לדעת ולא לראות את מה שאני רואנ מדי יום.מגעיל.חסר טעם.מסריח.

 

 

ועכשיו לאוסף קטן של דברים שהצתברו:

 



 



 



 

ואני נראת עכשיו.........=)

 



ועוד פניה חדה...

 

 

 

Лучше семь раз покрыться потом, чем один раз инеем!

Лучше обед без аппетита, чем аппетит без обеда.

Главное - не перейти улицу на тот свет.

 

Мыслить так трудно, - поэтому большинство людей судит

Хочешь всего и сразу, а получаешь ничего и постепенно.

 

Положительные эмоции - это эмоции, которые возникают, если на все положить...

 

 

ליליה מתוק שיהיה.

נכתב על ידי , 24/10/2009 22:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZayatz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Zayatz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)