לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דנייי :]



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2007

וויתרתי :]


כל העיר ישנה ממזמן ואני
עוד ערה ונוסעת לבד במכונית
לרחובות הריקים יש מן קסם מוזר
הבתים השותקים מחכים למחר
ואני חולמת לבד בחשיכה
מחכה לאהבה שלך
אני מחכה לאהבה
של אש ולהבה
אהבה שלא
נגמרת לעולם
אני מחכה לאהבה
אחרת ושווה
אהבה בוערת וגדולה
רוח ים מלוחה מגיעה מן החוף
כבר כל כך מאוחר ואני עוד ברחוב
אור כתום מתחלף לו פתאום לירוק
ושקט פה כל כך שכבר בא לי לצעוק
ואני חולמת לבד בחשיכה
מחכה לאהבה שלך
אני חולמת אהבה
לבד בחשיכה
אני חולמת אהבה
 
 
מציירת לי אותך
בצבעים של אהבה
את הרגש שלך
מלחינה לשיר פרידה
מנפצת אשליה
מתבלבלת שוב בוכה
איך השארת אותי נמסה
תיגע בי עכשיו, ואז תרגיש את הנשמה
נפליג אל תוך שמיים בדמיון
ונשכח את העולם
נרגיש ביחד קסם של חלום
כי רק שם הכל מושלם
ומחר שוב מתקרב
איך הרגש לא עוזב
מדליקה לי ירח
שיאיר לי את הלב
מחברת עוד מילה
משלימה את השיר שלך
לא נותר בי עוד כוח יותר
תשלח לי סימן
אולי אסור לי לוותר
 
ממש התחברתי לשירים האלה! :]
ווואי אני פשוט לא מאמינה שאני אומרת את זה אפילו!
נמאס לי כבר מאלי :\
הוא עוד אחד חתיך אם אופי מושלם!!! :\
אני אוהבת אותו! 3>
למה הוא גר בפ"ת לפחות שיגור בת"א ככה זה יותר קרוב! :)
אליי אני מתגעגעת אלייך!
וואי אני עוצמת ת'עיניים ונזכרת איך הוא חיבק אותי איך הוא חייך אלי איך
הוא שלח לי נשיקות באוויר!
אני אוהבת אותך אלי! 3>
 
אתיקי מחר מסיבה בפולג! :]
וואי פאק!
דניאל שם! :\
הוא חמוד והכול :\
הוא ערס שונאת...
ענבר אומרת לי שהוא דלוק אליי!
טוב גם לי נירא בכל זאת הוא בא עד לפולג ביום הולדת שלו
למה?
כי אני אמרתי לו!
חחח XD
חמוד P:
וואי אני רוצה חבר כבר!
למה רק לי לא הייה חבר בחיים?!
למה אני לא היתנשקתי?!
ל מ ה ? !
אני לא יפה?
ממ..
אני הילך לישון כבר :]
נכתב על ידי דני היפה D: , 4/7/2007 00:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  דני היפה D:

בת: 30

ICQ: 301509684 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדני היפה D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דני היפה D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)