לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MY ED



כינוי:  TAL ME

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

אכזבה!


כישלון המילה הזאת אומרת הכול  מגדירה אותי עבר חודש מפתיחת החופש ונשאר עוד חודש לא חל שינוי טוב במשקל אלא לדרכים ישנות וכואבות ורק עלייה במשקל וכאב .

אינני יודעת אם אנה אוהבת אותי יותר אך אני הפסקתי לאהוב את עצמי מחר חודש חדש האחרון הזדמנות אחרונה...

נכתב על ידי TAL ME , 31/7/2008 20:42  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכונון...


אני מתאמנת כבר כל יום  ואוכלת  כ 800-500 (הרבה) אבל עדיין בגדר ככה ככה הרגשה ...

התחיל להיות  לי נורא קר והנשירה נורא גברה אבל אני יקח את בחשבון כדי לחזור למה שהייתי...

ה15% מתחת למשקל נורמלי(בריא) .~

 

 

 

YOU ARE WHAT YOU EAT :-) 

 

 

נכתב על ידי TAL ME , 22/7/2008 21:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



:-]


המרוץ  התחיל !

נראה מי ינצח .....

יש לי מטרה ברורה אך אין אפשרות לבצע אותה ....

אף על פי  אני ינסה להוריד חצי ממה שאני  רוצה ,עד תחילת הלימודים !

זה יהיה מטרה ראשונה  שנעה  בין הורדת 7-10 קג !

זה אפשרי בשביל כמה אבל אני חלשה ולכן זה המבחן האמיתי שלי ....

 

נכתב על ידי TAL ME , 20/7/2008 21:06  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



WHISH ME LUCK


חזרות אחרונות,פחד במה יותר מ-36 שעות יסתימו או יתחילו ,הפעם אני יראה נורא אבל הבטחה לשנה הבאה שאני יוריד לפחות 10-20 קג מה שיהיה אפשרי אם יהיה לי אמונה בעצמי עזרה ותעסוקה בימים האחרונים מתעצמים החזרות מתישות ומעייפות .

חדשה טובה שמשבוע הבאה אני מתחילים להוריד לי תרופות אני לא יציין למה כי זה לא קשור זה פשוט בעיהאחרת שטופלה(מיה)והתרופה העלתה לי המון במשקל ואני נאבקת להוריד אתו והרופא אמר כשמשבוע הבאה המשקל ירד עם הורדת התרופה.

אז בהצלחה לי,ולכולם כי אני יודעת שמי רוקדות מביניו יש המון אירועים בקיץ ובזמן הקרוב אז בהצלחה !

 

 

בי בינתים.

נכתב על ידי TAL ME , 14/7/2008 14:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,179

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTAL ME אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TAL ME ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)