לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The life Happy



Avatarכינוי: 

בן: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008


שיאו..

פשוט נימאס לי פשוט נימאס.

זה כבר לא הגינוי

זה כאילו צועק לי תיפרוש תיפרוש!

נתחיל בזה ככה.

-

ילדה שאני רוצה פיתום מפסיקים לדבר ...

אני רואה שזה לעט לעט הולך והולך.

ודי כבר מגיע שלב שאני מרים ידים.

וזה פשוט הגיע.

זהו הרמתי ידיים...

כנירא שזה לא ילך...

ליפמיים צריך לדעת פשוט מתי להרים ידים.

וזה הזמן.

-

אמול נסעתי לי בכייף ופיתום נישבר הקרש (: כמו תמיד עם המזל רע שלי..

אז החלפתי למשו מעפן ואז ליפני שאני הולך הביתה סתם נסעתי על פול(בריכה)ואז כמובן שאני יפול חזק והממ הרגשתי ששברתי תיד.

הלכתי ים אמא לביית חולים.

אמרו לי שאין שום שבר.

אבל עם הכאבים ממשמכים עוד יומיים לחזור לרופא.

חהחה איזה כיף.

-

אבא אתה כזה חרא.

אין לי מה להגיד לך מזל שאני גר רק עם אמא שאני לא מבין מה היא מצאה בחרא כמוך.

פשוט אתה מדהים אותי מחדש מזל שאני לא רואה אותך ולא כלום.

אתה בן אדם מגעיל אתה לא תישתנה כי די אתה רגיל להיות כזה.

אתה בטוח לא קורא את ה חחח אבל פשוט לעצמי לדעת שאתה כזה חראאא

-

אני לוקח הפסקה מהסקייט הזה.

פשוט די זה תוחן לי תכסף ולא רוצה.פשוט לא וצה גלשיה יותר חשוב לי ברהבה.

אז די יש לי מזל רע שלאפחד אין כזה.אין לי כסף צריך להתחיל לחפש עבודה..

ולא אין לי כוח לזה.

אני רוה ליפרוש מסקייט אבל אני לא יכול.

מה אני יעשה שאין גלים?

הא?

יגרבץ כל היום בבית?

אני לא בן אדם כזה.

אני צריך להיות בתזוזה תמיד.

-

אני רוצה מישהי...

פשוט די אין לי כוח לשיגרה רגילה וגם עכישו זה יבוא לי הכי טוב כי אני יוכל להיתרכז רק בך.

אבל לא יש לי חרא מזל ואני לא ימצא מישהי בקרוב.

אני יודע שזה סתם דיבורים ושאני לא יצפה לה היא תבוא.

אני לא מצפה אז איפה היא?

-

גלים.

הדבר היחיד שמחזיק אותי שמח בכל החרא הזה.

פשוט גלים אני פשוט מת על ההרגשה שאני ניכנס למיים רואה תגלים כל העיניים נהיות זוהרות ואז מגיע חיוך הכי אמיתי שיש!

לא מזויף לא כלום.

משחרר את כל הגוף מוציא 200% ממה שאני יכול.

פשוט נהנה פשוט עושה תדבר שאני הכי אוהב לעשות...

האש בעיניים שאני מחקה לגלים פשוט אי אפשר להסביר את זה...

אני יכול לחפור על זה עוד שעות ושעות ושעות אבל לההה

עזבי זה גם ככה לא מעניין אף אחד...\:

-

אין לי ממש עוד מה להסויף...

על תישאלו עם אני בא למוטו מיוזיק כי אין לי מוסג נירא איך יבוא לי פיסדיצ'

וסתם משהו נחמד..

תמונה שחבר צילם אותי בים

טוב זהו אין לי יותר מה להגיד מקווה שישתפר...

ושהיו כבר גלים!#@^

צאו'

נכתב על ידי , 14/5/2008 20:12  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ™ניקול ב-2/7/2009 19:57
 



לדף הבא
דפים:  

26,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , ספורט , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRyeez אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ryeez ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)