לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הספירה לאחור


סיפור בהמשכים.

כינוי: 

בת: 16





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

הספירה לאחור - פרק 5.


ובכן, לא עידכנתי כמה חודשים טובים, וכנראה שככה זה ילך.

פשוט נורא קשה לחשוב על רעיונות מקוריים בסיפור כמו זה, להמציא הכל, כל פריט ופריט. אין ממה לקבל השראה אפילו!

בכל מקרה, אם מישהו עדיין נכנס לפה, אני אשמח לדעת^^

 

 

 

 

הספירה לאחור - פרק 5.

 

 

אנדי התקדם בהליכה מהירה יחסית לכיוון מסדרון קטן שחיבר בין הסלון לשאר החדרים של הבית, בזמן שכל האחרים רק עמדו ליד הפתח למעבדה הסודית ולא זזו.

"נו? אתם באים או מה?" שאל אנדי. השלושה כאילו התעוררו מחלום והחלו ללכת אחריו, סנדרהתפסה את דינה בידה ומשכה אותה אחריה, מפני שלקח לה יותר מדי זמן לצאת מההלם. לא שהיה ממה להבהל או להתלהב, הם פשוט היו המומים שזה מה שמסתתר אצל אנדי מתחת לבית - מעבדה ענקית עם מבחנות וחומרים מוזרים שלא ראו בחיים.

קירות המסדרון היו בצבע אדום כהה, עם מעט פסים שחורים. המנורות הקטנות שהיו על התקרה העירו רק מעט את המסדרון,

וזה נתן תחושה של צמרמורת קלה.

אנדי הגיע לסוף המסדרון ופתח את הדלת עם מפתח מוזר, "טוב, אני מניח שסוון יישן בסלון, כך ש.. טוב תהנו לכן פה." אמר,

וזז הצידה מעט כדי לתת לדינה וסנדרה לעבור. השתיים נכנסו לחדר שהיה קטן יחסית, גם הוא בצבע אדום כהה.

מולן עמדה מיטה זוגית, שהייתה גדולה יחסית למיטה זוגית, ומצדה השמאלי של המיטה היה ארון ענקי. סנדרה נכנסה, התיישבה על המיטה והדליקה את מנורת הלילה הקטנה שהייתה על שידה עשוי מעץ, מאותרת בנצנצים מוזרים.

דינה הייתשבה על המיטה גם היא.

"אז.. מה יהיה עכשיו?" דינה כאילו חשבה בקול רם.

"אני לא יודעת, דינה.. אני לא יודעת שומדבר. אני בטוחה שמישל מחפש אחרינו עכשיו, הרי אנחנו אלה שגנבנו לו את האבן שהייתה בידיו. אני לא יודעת אפילו אם אני אתעורר חיה או מתה. אני לא יודעת אם אני אצליח להרדם. אני לא יודעת שומדבר. אני רק יודעת, שאם אנחנו באמת רוצים שלא יקרה אסון לעולם הזה, שלא יהיה הרס בכל מקום, אנחנו צריכים להתאמץ." אמרה סנדרה.

באותו רגע נכנס אנדי לחדר, "טוב.. אם אתן רוצות להתקלח או משהו, אני יודע.. יש מגבות בארון, אני מניח שאין לכן בגדים להחלפה?"

"לא." אמרו שתיהן ביחד.

"טוב יש שם גם בגדים, אני מקווה שהן יתאימו למידה שלכן.. כי אם לא, טוב, חבל מאוד. את המקלחת אתן כבר תמצאו לבד, הבית הזה לא כל כך גדול שאפשר ללכת בו לאיבוד." אנדי אמר בזילזול והתקדם לעבר הדלת.

"אה, והחבר שלכן התמקם בסלון." הוסיף, ויצא מהחדר.

סנדרה קמה והתקדמה לעבר הארון, היא התקשתה לפתוח את הדלתות שלו אבל אחרי שמשכה בהן מספיק חזק הן נפתחו.

היו שם 4 מגבות לבנות ורכות, מקופלות היטב במדף העליון, ובמדפים התחתונים היו כמה חולצות, שמלות ומכנסיים, מקופלים גם הם. היא לקחה מגבת וזרקה אותה לכיוון דינה, "אבל אני לא רוצה להתקלח," אמרה דינה.

"את לא יודעת מתי תתקלחי בפעם הבאה, אז עדיף שתתקלחי כל עוד יש לך הזדמנות." דינה הינהנה ושמה את המגבת על הברכיים שלה,

לאחר מכן סנדרה הוציאה גם זוג חולצות ומכנסיים, לקחה מגבת לעצמה והלכה לכיוון המקלחת.

המקלחת, לעומת המסדרון ושאר הבייתה הייתה לבנה כסיד, ומוארת מאוד. היו הרבה מבחנות על המגירה שנמצאת בין הכיור למראה, שהייתה תלויה מעל הכיור. היא התפשטה ונכנסה למקלחת, מחליטה לעצמה לא להשתמש בכל החומרים המוזרים האלה שנמצאים בתוך המבחנות, מי יודע מה זה יכול להיות. אנדי אולי חכם, אבל הוא פסיכופט גמור.

בזמן המקלחת היא חשבה על הכל, כל כך הרבה דברים קרו, כל כך הרבה דברים היא צריכה לעשות, או לפחות לנסות לעשות, כל המחשבות האלה עשו לה כאב ראש, אבל היא לא יכלה להפסיק אותן. "חבל שלא תירגלתי יוגה כשגרתי אצל סבתא," חשבה לעצמה, "אולי כך הייתי מצליחה לרוקן את ראשי מהמחשבות המטרידות האלה, למרות שאני בספק." מצפה לה מסע מאוד מתיש, שמתחיל ממחר ומי יודע מתי יסתיים ואם יסתיים בטוב בכלל.

היא יצאה מהמקלחת לבושה בבגדים הנקיים שהיו בארון, ונכנסה בחזרה לחדר. היא ראתה שדינה כבר נרדמה לכן היא העירה אותה,

"קומי, את צריכה להתקלח." לחשה לה באוזן בעדינות, כדי לא להבהיל את הילדה. ' מסכנה, עבר עליה יום כל כך קשה..' חשבה לעצמה תוך כדי התבוננות בדינה.

דינה פקחה עיניים באיטיות, ולאחר כמה רגעים קמה להתקדמה לכיוון המקלחת.

סנדרה שכבה על המיטה ולא הצליחה להרדם, היא התפהכה מצד לצד בנסיון למצוא פתרון ל"בעיית מישל", שנוצרה.

לפתע שמעה צעקה חדה מכיוון המקלחת. זה היה קולה של דינה.

 

המשך יבוא^^

תגיבוP:

נכתב על ידי , 6/11/2007 23:19  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDEADLYroud._xX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DEADLYroud._xX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)