לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משחק המשאלות.


יש לי משאלות ברגע מתגשמות, וחלומות איתם אני תקוע. יש לי כוונות לקום ולעשות, מחר הופך תמיד לעוד שבוע.

Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

מהר, בטרם תגדל.


 

אוקיי, השיר הזה בהשראת ומזכרונות הפוסט הקודם שלי :)

 

 

הכאב לא אמיתי
אולי רק קצת, ילד
אתה יכול להשאר איתי
בעולם של פחד, עולם מציאותי.

 

תקשיב לי ילד
תביט מקרוב
אנשים נפגעים בכל יום
מכות הולכים ברחוב.

 

תרוץ ילד, תרוץ
כי אי שם אולי יש עולם
שבו אתה יכול להיות
מי שתרצה, בין כולם.

 

אם רק תרצה באמת,
אתה יכול!
אבל תזהר מהשביל המעוות-
שלא תאבד את הדרך.

 

תבכה ילד,
אל תסתיר את הדמעות
שם, בעולם שלך עוד מותר,
מותר לבכות.

 

תצחק ילד,
אתה עוד יכול להיות אתה
תקפוץ, אתה קל משקל
מהר! בטרם תגדל.

 

ברח ילד, ברח
לך אל העולם שלך
לפני תגדל וכבר לא תוכל
לרוץ אל עולם שכולו פריחה.

 

 

 

היי! מישהו הלחין שיר אחד שכתבתי!!! נה נה נעעעעע!!! |אושר גדול|

נכתב על ידי , 4/6/2008 13:47  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,898
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבת 7 (ככל הנראה לנצח). אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בת 7 (ככל הנראה לנצח). ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)