לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משחק המשאלות.


יש לי משאלות ברגע מתגשמות, וחלומות איתם אני תקוע. יש לי כוונות לקום ולעשות, מחר הופך תמיד לעוד שבוע.

Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

בת- שבע.


הרבה אנשים שואלים אותי מה הקטע של השם שלי. אז מה באמת הקטע של השם שלי?

וול, אין לי מושג! אפילו אמא לא יודעת XD

אז למה בכל זאת קראו לי בת-7?

ישבתי וחשבתי וחשבתי וחשבתי... ואז,

הגעתי למסקנה שזה קשה מידי :P

 

בכל אופן, בעצתה של לילוש כפרעליה (לא! אני לא ערסית! רדו מזה כבר) שהציעה לי לכתוב שיר על שמי אז... כתבתי שיר! (כמה מפתיע)

 

והרי התוצאה, לפניכם קוראים וקוראות (ובעיקר קוראות) חביבים, כלומר, חביבות. ^^

 

 

הייתה פעם בת
שחיפשה לה שם
בכל ליל שבת
היא בקשה מה':

 

שיתן לה שם יפה
עם משמעות ועם קיום
לא סתם שם רפה
או מעלה פחד ואיום

 

ה' ריחם על הילדה
שכל כך בכתה
הוא שלח לה תקווה
ומספרים של ישועה.

 

ובכל יום שביעי
המשיכה הילדה
להתחנן ולבקש
שם כל כך רצתה.

 

שלח ה' לבת
את המספר 7 המושלם
אומרים שזה מס' קדוש
בשבעה נברא עולם

 

חשבה הבת מה עם שבע
זה שם קצר, מוזר ורבע
עבר אדם, קרא לה "בת!"
ענתה לו, לא, אני היא "שבע!"

 

חשבה הילדה, חשבה, חשבה
מה עם "בת-שבע"?
זה שם מקורי, מעניין עם מזל
וסוף סוף מהחיפושים היא תחדל!

 

 

 

D:

הממ.. מוקדש לי, וללילה ^_^ ולכל העולם, כי אני בהתקף אהבה יוצא דופן, נצלו :P.

 

 

*נערך*

לכל המתעניינים שלום,

גילתי  את משמעות השם "בת שבע" הידד!

לפי כבוד משה (אחד מהעבודה שלי, שהלחין פה איזה שיר) בת שבע זה ראשי תיבות של "בת של בורא עולם"

הידד!

:)

 

נכתב על ידי , 13/7/2008 16:29  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,898
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבת 7 (ככל הנראה לנצח). אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בת 7 (ככל הנראה לנצח). ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)