לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משחק המשאלות.


יש לי משאלות ברגע מתגשמות, וחלומות איתם אני תקוע. יש לי כוונות לקום ולעשות, מחר הופך תמיד לעוד שבוע.

Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

להרוג, אהבה.


 

 

-מחקתי הכל חוץ מהקטעים שאהבתי :P-

 

"אתה חושב שיש מקום כזה, רחוק, שהאנשים בו צוחקים תמיד ולעולם, לעולם לא בוכים?"
"אפילו לא משמחה?" הוא שאל משועשע, מביט בעיניה הגדולות, התמימות כל כך.
"גם לא! אני שונאת שבוכים במקום לצחוק! הם בכלל... בכלל לא יודעים מה זה בכי, אין דבר כזה. לא הגדירו את המילה הזו! אין מילה כזו באוצר המילים שלהם! הם-"
"הבנתי, הבנתי. מעולם לא ראו את הנוזל הזה שניגר מהעיניים" הוא אמר בעייפות.
"דמעות!" היא הרגישה צורך לתקן אותו.
"כן זה..." הוא פיהק.
"אתה אף פעם לא בוכה!" היא אמרה, הוא לא היה בטוח אם בהאשמה או סוג של גאווה.
"אין לי שום סיבה לבכות." הוא ענה בתגובה והביט היישר לעינייה "וגם לך אין."

 

 

 

 

"לפעמים אני רוצה לצחוק ואז לקפא, שהשמחה תשאר לנצח..."

"אם תקפאי לא תיהי מאושרת" הקול הגיע אליה כמו מתוך מעמקים חשוכים. היא הסבה את פניה.
"אם אקפא אשכח הכל" היא אמרה בעקשנות. 

 

 

 


"לפעמים אני רוצה לשמר את הרגעים האלה, שהזכרון שלך יחיה בי לעד..."

 

 

 

 

 

 

חסר פואנטה.

נכתב על ידי , 22/8/2008 16:26  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,898
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבת 7 (ככל הנראה לנצח). אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בת 7 (ככל הנראה לנצח). ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)