לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

A penny for your thoughts


but a dollar for your insides


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010

עמוק עמוק עמוק באדמה (:





שאלה: לבלוגים יכולה להיות חרדת נטישה? 

אם כן אז הבלוג הזה צריך טיפול דחוף, והם בטח יגיעו למסקנה שהוא צריך כדורים נוגדי דיכאון. בלוג מסכן...

 

אבל נו, אנחנו כאן כדי להחזיר עטרה ליושנה! וכדי לרצות את כל החברות שלי שזה האתר האהוב עליהן לבידור בזמן שאין להן שומדבר אחר טוב לעשות. אני שמחה שאני ממלאת לכן את החורים החסרים בחיים!

 

וווווררררררררוווואאאאאררר. 

איך החיים, שאלתם? החיים זורמים, ביצ'ז! יש לי מחר מבחן בהלכה ומה שאני באמת צריכה לעשות זה ללכת לישון מוקדם ולקום רעננה ומלאת שמחת חיים ובמקום זה אני פה, כותבת על כמה שאני חסרת חיים. יאפ. ד'אטס האו איי רול.

וואו קרה הרבה מאז שעודכן פה לאחרונה (ע"ע חרדת נטישה). קודם כל קיבלתי פלאפון חדש. אם אתם לא חלק מחיי הסוערים ואתם לא מודעים למכשיר הקודם שלי, הוא היה אחד מהמיני-טנקים-מאותגרי-הטכנולוגיה של נוקיה שהאמת האמיתית היא שהוא אחד מהפלאפונים הטובים שיש, אבל אמא הציעה לי את הבייבי הזה ומי אני שאאכזב אותה:

 

קוראים לו ג'ורג'.

 

 

סקנדלי, כאשר אני לא עושה שיעורים או מתכוננת למבחן או עושה עוד אחד מאותם הדברים הלא סקסיים שמאפיינים את חיי, תוכלו למצוא אותי בעיצומה של אחת המפעולות הבאות, שימו לב:

1. רואה עמוק באדמה

אני מודעת לעובדה שהסדרה הזאת הסתיימת ב2005 ושכולם שם לבושים בבגדי ניינטיז שזה די משעשע, אבל קראתי כתבה ב"הארץ" על מייקל סי הול והחלטתי שאני הולכת לפתח לי פטיש חדש, כי זה מזמן לא קרה. אז אני רואה עכשיו את עמוק באדמה וכשאני אגמור אני אראה את דקסטר וחיי יהיו מושלמים כמו מייקל סי הול. אהמ. אם תוכלו להתעלם מהמשפט האחרון אני ארצה להמשיך במשפט הבא: 

זו הסדרה של החיים!

שזה די אירוני, כי היא עוסקת בהלוויות. אניוואי, באק אין דה דיי עדין (זוכרים אותו?) אמר לי שזו הסדרה של החיים ולא האמנתי לו. הנה משהו שאני אצטרך להכות על ליבי בגללו ביום כיפור הבא. בכל מקרה, הסדרה עוסקת במשפחה שבבעלותה נמצא בית הלוויות. זה כתוב טוב, מבויים טוב, משוחק נפלא. מושלם. כמו מייקל סי הול.

הדמויות האהובות עלי הן דייויד, כמובן, שהוא האח ההומו, וריקו, שהוא החונט הפורטו-ריקני שלהם והוא קורע מצחוק!!

ברצינות, אם אין לכם משהו אחר לראות, וגם אם יש לכם משהו אחר לראות- תראו את הסדרה הזאת. זה פשוט טוב צרוף.

 

2. צופה בוידאואים ביוטיוב של הצמד סאם שואי וקורט שניידר

תשעה קבין של כשרון ירדו לעולם הזה. סאם וקורט התחלקו בהם יפה מאוד חצי בחצי.

אולי לא, כי קורט הוא גם המוח.. אה, ויש גם את לאונרדו דיקפריו, אבל זה כבר סיפור אחר.

בחזרה לנושא שלנו- שני הבחורים האלה שהיו חברי ילדות וצמחו יחדיו ישר אל תוך ייל (סמארט ביצ'ז), ובשלב מסויים החליטו לתת לעולם להנות מהכשרון המוזיקלי המתפרץ שלהם. סאם הוא סיני קטן (ממש קטן) עם קול טנור שגורם למלאכים להתבייש ומגוון הבעות מדהים למדי. קורט, לעומתו, הוא האיש מאחורי הקלעים שיודע לנגן על הכל מכל כל ובעל ידי פסנתרן יפהפיות.

וכאן נשאלת השאלה: למה לי לא??

לא נורא, כבר השגתי אישור מאמא להתחתן עם קורט, כי הוא יהודי (:

 

3. מתכננת מה אבא ואמא הולכים להביא לי מאצות הברית

כן, כן. בעוד שבוע בדיוק הורי הנחמדים כבר לא יהיה עמנו, הם יהיו בדרכם הארוכה והמפרכת לשבועיים מלאי פעילות בארץ הקודש. אני מתכונת באמריקה O.O כבר סיכמנו על שישה זוגות נחמדים של נעליים לחורף הקרב ובא (אמן), אבל אמא אמרה שאני אעשה לה רשימה של כל הדברים שאני רוצה בנוסף, א אני עובדת על זה. בנתיים הגענו למסקנות הללו:

 

RALPH by Ralph Lauren

 

Victoria's Secret Garden - Pear Glace body splash

shine sensational lip gloss by Maybelline


color sensational lip stain in wink of pink by Maybelline

איך זה בתור שלל? האהא! 

ואני פתוחה לרעיונות, פיפול!

 

טוב, באמת יש לי מבחן בהלכה מחר ואני באמת צריכה ללכת לישון. גוד טו בי באק!!

3>

נכתב על ידי , 27/10/2010 23:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 30




12,162
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSushi Freak אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sushi Freak ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)