לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 496218493 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

התנחלווווווות אצל אלכס + תמונווות (:



וואי אחד הימים היותר טובים שהיו לי בחופש [:

באתי היום לאלכס והיה כ"כ מצחיק אלוהים XD

הוא התחיל להתעלל בי שמה...חחחחחח,

עושה לי: "רק אל תצרחי כי אח"כ יבואו השכנים.."

חחחחחחח קניתי אותו בתמורה לחפיסת טבק לנרגילה P:

אח"כ רריתי שיש לו צמיד על הרגל מגניב כזה, של קוביות..

אז גמאני רציתי :D חחח הוא הביא לי גם צמיד,

והיה די קשה לסגור אותו, אז....אני לא אפרט איך ניסינו לסגור אותו בהתחלה XD

ממ שמענו מוזיקה, הוא פתח נרגילה, הוא העביר לי 60 שירים לפלאפון O:

חחח הוא התחיל להרביץ לי עם הכרית שלו, וזה היה כואב S:

והוא ניסה לשרוף אותי!!!!! חחחחחחחחחחחחחחחחחח,

הדליק מצית וריסס עליה ספריי וכל האש עפה עליי OO:::

התחלתי לצרוח בכל החדר XDXDXD

 

חחחחחחחחח משו שאלכס אמר לי היום, והייתי חייבת לכתוב XD

 

אלכס: "נכון יש האנגאובר?"

אני: "נו..."

אלכס: "אז בעברית זה חמרמורת, נכון?"

אני: "כע.."

אלכס: "אז בהתחלה חשבתי שזה כשחמור נושך אותך"

אני: "חחחחחחחחחח מה!?"

אלכס: "נוו זה כמו שלכלב יש כלבת? אז חשבתי לחמור יש חמרמורת.."

 

כמה תמונות מהיווום (:












ילדים טיפוליים אנחנו D:

 

 

נכתב על ידי , 30/6/2009 18:38  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוווול :) ב-3/7/2009 23:28
 



כמה תמונות מהחופש + כמה ציטוטים..



*אני ומריה מתלבטות בין 2 דובונים, איזה לקנות בתור מתנה*

אני: "נווו אבל זה חמוד!!"

מריה: "אבל גם השני יפה! "

המוכר החמוד: "נכווון היא (מריה) צודקת, תיראי את הדובי הזה,

הוא נראה ישן..אבל הקטע המתוחכם, זה שהוא לא!!! D: "

~

*המוכר (החמוד) כבר חצי מיואש*

המוכר: "נו מה בחרתן?"

אני: "אמממ..נראלי.."

ילד קטן: "אהההההההההה"

המוכר: "חכו שניה, אני צריך ללכת לצעוק על מישהו.."

~

*גיל משגע אותי שהוא לא יודע מה לקנות לחברה שלו*

גיל: "אולי...בובה?"

אני: "אם ביחד שנה!!! איזה בובה!?"

גיל: "טוב טוב..אממ אולי נר?"

אני: "יופפפפי, מה אתה מטומטם?!?!"

גיל: "מה!? אולי אני פשוט אקנה לה ארוחת מק'דונלס?"  

אני: "איך!? היא צמחונית!"

גיל: "נו אז אני אקנה לה סלט.."

אני: "יואואו אתה רוצה מכוווווווווות!?"

 


כמה תמונות מהיומולדת של שרייייית :

(אני עם החולצה הכחולה המשובצת).








 

Eric Clapton - Tears In Heaven

 

?Would you know my name if I saw you in heaven
?Would it be the same if I saw you in heaven

I must be strong and carry on
'Cause I know I don't belong here in heaven

?Would you hold my hand if I saw you in heaven
?Would you help me stand if I saw you in heaven

I'll find my way through night and day
'Cause I know I just can't stay here in heaven

Time can bring you down, time can bend your knees
Time can break your heart, have you begging please
Begging please..

Beyond the door there's peace I'm sure
And I know there'll be no more tears in heaven

?Would you know my name if I saw you in heaven
?Would it be the same if I saw you in heaven

I must be strong and carry on
'Cause I know I don't belong here in heaven
'Cause I know I don't belong here in heaven

 

נכתב על ידי , 28/6/2009 16:10  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אליאן ב-30/6/2009 21:26
 



לדף הבא
דפים:  

10,172
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוווול :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוווול :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)