לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא צריכה כתר כדי שתדעו שאני המלכה שלו


אהיה מאושרת כשאהיה רק איתו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

הרוסה.


אלו ימים ממש קשים בשבילי,
פתאום הכל מיתערבב והכל מובן,

ל=י=א=ת?אני מיתגעגעת אלייך!

וקשה לעכל שאת לא פה ,
האם את סולח לי שלא בכיתי ?
בכי זאת לא הדרך לעצבות שלי ליאת ,
מי כמוך יודעת .
האם את יכולה לשמוע אותי ליאת ?
האם את שומעת את הלבב שלי נקרע ,
הינך יכולה לראות אותו מדמם ?
אמרי נא לי ליאת ,
הנני צריכה לכעוס על ה' ?
שכלכך התפללתי שיקח אותי במקומך ,
ולא עשה זאת ?
לא ליאת אני יודעת שתגידי לי לא.
"חייך עוד ארוכים , נצלי אותם לפני הסוף המר"
אני יודעת שזה מה שתגידי לי .
ליאת האם טוב לך ?
אני משערת שכן ,
את לא בעולם זה ,
אינך סובלת יסוריי מחלה ,
ולא שומעת עוד פיגועים ,
עינייך לא רואות עוד בכי מלחמה.
אני משערת שטוב לך שמה ,
קרובה לה' . מלאך שלו , המלאך הכי מדהים.
אז ליאת ,
תשמרי שמה על סבתא, ותשמרי על סבא,את ודאי יודעת כמה קרן ואור חשובות לי,שימרי גם על בן דודם,נדב,שמעתי שהוא היה בנאדם מקסים! .
תשמרי על אלה שלמטה ,
על אלה שיבואו לאזכרה שלך .
תשמרי חזק חזק על המשפחה שלך .
אנחנו פה כדי להנציח אותך.
עליי ליאת? ,
אל נא תשמורי , חבל על הטרחה .
אשמור על עצמי, אני מבטיחה.
ליאת?האם אתה רואה את הדמעות שזולגות עכשיו ?
הם מגעגועים , הם מפחד .
את חסרה לי ליאת.
כמו שלא חסר לי דבר ,.
תהיי חזקה שם למעלה , ותני חיבוק לאלה שלמטה.
אני אוהבת אותך ליאת , ומתגעגעת עד כלות נשמתי .
ת.נ.צ.ב.ה


אלוהים.תרחם עליי,דיי עם הסבל שגורמים..:'(
נכתב על ידי eden_love_eran_love_liran , 24/8/2007 15:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  eden_love_eran_love_liran

בת: 32

ICQ: 229729067 

תמונה




178

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לeden_love_eran_love_liran אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על eden_love_eran_love_liran ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)