לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המקום היחידי בו אפשר סוף סוף לפרוק הכל . =)


הרגשתי צורך לפרוק מהלב . לשתף. לכתוב .אז הנה . אני כאן . אודה לכם עם תגיבו לי . זה לא קשה. אבל זה יעזור :)

Avatarכינוי:  me and my fucking life

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

פוסט אחרי שמלאמלא זמן לא עידכנתי


מלא מלא מלא זמן לא עידכנתי . אני יודעת. פשוט כל פעם שהרגשתי משהו אחד, הכל השתנה. בקיצור אני ממש צריכה לפרוק כבר.

 

אתם מכירים את זה שאתם מתחברים עם ילד/ילדה[במקרה שלי] - חושבים עליו משהו אחד ופתאום מתברר לכם שהוא בעצם לא ככה..  אוקי אני לא מהבנות האלו שנפגשות עם בנים ויוצאות כל לילה לשבת בפארק. וחשבתי שגם היא לא כזאת. היא לא הייתה. ועכשיו מתברר שכן [ ויש לי סיבה למה אני לא אומרת את השם שלה ] . פתאום היא מתחילה לצאת בלילה, ללכת לבנים. לא יודעת. היא לא הייתה כזאת =/


עוד מעט לימודים. אני הכי לא רוצה שבעולם! הייתי רוצה לחזור שוב לתחילת החופש. יותר נכון היתי רוצה שכל החיים אני יהיה בחופש. הלימודים מלחיצים אותי. כל השיעורים,המבחנים,לקום בבוקר מוקדם,להספיק הכל .. זה נורא נורא נורא מלחיץ אותי. אני ילדה הכי לחוצה שייש. וגם עצלנית ככה שיש לי הרבה על מה להתלונן .. אני לא מסוגלת לקחת את עצמי ביידים וללמוד. זה תמיד ככה. בתחילת שנה אני חורשת וואחר כך - זובי על הלימודים . וזה לא טוב כי חשוב לי ציונים טובים. והכי קשה זה גם לשלב את החיי חברה בלימודים . כי רוב החברות שלי לא הכי אכפת להם מהלימודים. כלומר אכפת להם אבל הם תמיד [לפחות ככה אני זוכרת משנה שעברה] נפגשות אחרי בית הספר כולם יחד .. והרי אני יודעת שעבורי זה לא טוב כי זה אומר שאת השיעורים אני עושה בלילה מאוחר.. והרי בלילה יש לי תוכניות טלוויזיה שאני רואה. ובסוף יוצא שאין לי זמן ללימודים . אוף אני שונאת את זה. 

 

היתי רוצה שיהיה עוד חופש גדול. ועוד פעם ועוד פעם . עד שאני יגדל ויהיה לי כסף משלי,כלב ומכונית . ואני יסע לי להסתובב בעולם ולא יהיה חייבת כלום לאף אחד. כמובן שאני לא יתנגד לחבר. בזמן האחרון אני כל הזמן חושבת על זה. על אהבה. על מה שעושים שיש אהבה. נו אתם יודעים.=/


כמה אני פורקת. זה מראה שהבלוג הזה באמת חשוב לי נפשית ..

 

אני רוצה להתחיל את השנה החדשה יפה ומושקעת.. יעני אני רוצה שילדים מהשכבה שייסתכלו עליי לא יחשבו " היא רק קמה וזרקה עליה משהו" . אלא שיראו שאני משקיעה בעצמי. אני רוצה להתחיל לטפל בפנים המחוצ'קנות שלי , ללצחצח מצוין את השינים בשביל שהשיניים יהיו לבנות [;      וכמובן להשקיע בלבוש. למישהו יש עצות/הצעות?

 

 

נכתב על ידי me and my fucking life , 20/8/2007 21:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שונאת את החיים


עד שנדמה לי שיש לי חברות טובות..

 

כבר ממזמן אני שמה לב שארבעתן הן החברות הכי טובות . עושות הכל ביחד, מצטלמות והכל . ואני בחוץ. סובלת בשקט .

 

הן אמרו לי שהם הולכות היום . כל אחת המציאה תירוץ ואמרה שהיא הולכת לסבא וסבתא שלה. אעלק. הם הלכו ארבעתן לאנשהו. אוף. אני שונאת שעושים לי את זה. זה כ"כ מגעיל. אבל שאני נפגשת עם מישהי אחרת - הן עושות לי פרצופים!

 

אני עומדת לבכות, אני עצבנית , לא באלי לעשות כלווווום! באלי פשוט למות.אני יודעת שאני יותר מדי רגישה - אבל מה אני יעשה..

 

פשוט מגעיל . כנראה לא שמעו על המשפט " אל תעשה לחברייך מה ששנוא עלייך"

 

אני כבר לא יודעת מה לעשות. הרי גם עם אני יריב איתן הם במילא לא יספרו אוותי בגרוש.

 

 

אוף...

 

 

אמרתי כבר שבא לי למות?!

נכתב על ידי me and my fucking life , 3/8/2007 15:41  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט שני להיום


לפני רבע שעה כתבתי עוד פוסט. שיהיה. אני פשוט כועסת על ההורים שלי  . אתמול כל היום היתי בבית והשתעממתי והיום החברות נפגשות . עכשיו הטכנאי אמור לבוא עוד מעט לתקן את האנטרנט שכבר עובד חח..

 

וההורים שלי (רר אני שונאת אותם) לא מרשים להשאיר את אחותי לבד בבית עם הטכנאי . אז אני צריכה לחכות עד שהוא יבואאא המניאק. יופי באמת. כאילו מה הוא כבר יעשה לה? דאמט

 

 

אוווווווווף . כ"כ באלי לצאת קצת מהבית אני משתעממת בטירוף. לא מספיק אתמול שחיכיתי לטכנאי שלא בא בסוף,גם היום אני נתקעת בבית בגללו.!!

 

אוף...

 

עכשיו הטכנאים האלו אומרים שעה ובאים שעתיים אחר כך.אוף.אני ממש מעוצבנת .

 

הגעתי למסקנה חשובה: הורים ואחים/אחיות(במקרה שלי) תמיד הורסים ה כ ל !!!

 

עכשיו אני בטוחה שלאחותי הם לא היו אומרים להשאר בבית עם הטכנאי עם היא היתה צריכה להפגש עם חברות.אבל אותי זה בסדר.. למה? כי אני הגדולה . ררררררר.

נכתב על ידי me and my fucking life , 2/8/2007 12:09  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

652
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לme and my fucking life אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על me and my fucking life ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)