לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כער


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007



אהבות

נשמות כפרות עליכם אני מאוהבת מאוהבת מאוהבת לא יעזור אני מאוהבת מאוהבת מאוהבת אני מרגישה ממש מאוהבת ואם אתם רוצים לדעת אם זה אתם אז תישלחו שאלות שאני יענה עליהם לדומא יש לילד שיער בלונדיני או חום או גינגי(מובן שלא גינגי)יש לו מיקפיים או לא הוא מקובל או לא הוא אוהב כדורגל או כדורסל הקיצר אני יענה על הכל אבל לא לשלוח לי מי זה איך קוראים לו זה אני זה חבר שלי או דברים כאללה מאוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת   מרוב שאני מאוהבת אני מתה מצחוק

אני חולה מרוב אהבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



 


אוהבת בר

 

נכתב על ידי ברוש4547 , 30/10/2007 18:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  ברוש4547

גיל: 25

Skype:  bar19982 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לברוש4547 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ברוש4547 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)