לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

unique



כינוי:  אלכסיס

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

לפעמים כל מה שצריך זה רק שיר טוב....


שומדבר כבר לא יגרום לי לדעוך היום.
סופ"ש בפתח (וכולנו במתח?)! 
ווהוווווווווו
משמרת ערב ואז...אלוהים יודע לאן נלך, כי הבר הקבוע סגור לרגל שיפוצים-עלאק(אנחנו בטוחים שמדובר בקונספירציה, והמקום על סף סגירה :P). 
זה לא כלכך נעים לראות בר סגור...זה לא כלכך נעים לראות בר סגוווווווווור.
לאנורא, נמצא מקום אחר.

זו בעיה לצאת למקום אחר אחרי שאתה רגיל כמעט שנה ללכת לאותו המקום, עם אותם האנשים ואותם הברמנים. 
פתאום כל מקום אחר נראה כלכך חסר פואנטה.

כשאנחנו הולכים למקום הקבוע זה כלכך חסר פוזה והתאמצות.
כולם שם חברים שלך, אין את מי להרשים...
זה לא מרגיש כמו כל (פיק-אפ) בר אחר בעיר הזאת.
ששם כולם כל הערב עסוקים בבחור/ה שיושב ממול ועשה-או-לא-עשה לי עיניים.  

פשוט יושבים בשביל לשתות ולצחוק ולרקוד ביחד.
בכלאופן, יהיה קצת מוזר להרגיש שוב "אורחים", אבל לאנורא.
יהיה כייף וזה.

מה חוץ?
*סוגשל קשר חדש-ישן. אין לי כח להרחיב.
 *אחותי חזרה הביתה! ווהוווווווווווווווו 
*אחותי חזרה הביתה. לפעמים זה אעאעאאעאעאעאאעאע
*אחותי חזרה הביתה. שזה מגניב והכל עד ש...

*יהיה בסדר. כולנו רוצים להאמין שזה עד שהיא תסיים עם הפסיכומטרי וכעבור 3 חודשים היא תחזור תלאביבה :P 
*אבל באמא'שלי שאני מתעליה!
*הייתי בהופעה של רד הוט השבוע. היה מגניב :)

זהו, גייז, תחזרו לחיים המטורפים שלכם,
אני זזה לעבודה...
סופ"ש מגניב שיהיה!
 

נכתב על ידי אלכסיס , 13/9/2012 15:21  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,260
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלכסיס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלכסיס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)