לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


גם למות זזה טווב , [ : אאו ששלא R:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


שאאלון שקקסי שככזזה [ ;;;

 

1. לי

2. קייסי

3. קים

4. קטיה

5. אנג'לינה(:

6. ג'סיקה

7.  אליסה

8.  ליאור

9. עידן

10. דני קרצמן

11. לין

12. עמית

13. יעקוב

.14 בן חמור

15. דניאל סוויסה

16. מתן

17. מור

18. אנה 1 . מהגן

19. אנה 2 . מהבצפר

20. טטלי

 

 

מתי דיברת פעם אחרונה עם 9?

באיסי

איך ניראה 5?

כוסית בטירוף

האם ל-11 יש חיית מחמד?

לא נרראה לי ,

האם מספר 3 מעל גיל 30?

לא ששמעתי על זה ,,

איזה מוזיקה שומע 14?

חחח היפ הופ ,

האם היית בקטע עם מספר 2?

לא שזכור לי על זה  (;

התנשקת פעם עם 17?

ללללא U:

היית רוצה להתנשק עם 8?

לללללא !!!!!

מה הדבר הכי יפה ב-10?

כלוום ! !

מה הדבר הכי מכוער אצל 1?

ככלום ,, לי היא אנורקסה שקסע בטירוף !

שבמקררא גם לא אנורקסעעע !

איזה תכונה את הכי אוהבת אצל 15?

כלום ,, סתם דבבע !

האם ל-19 יש חבר\ה?

לא שידוע לי..

מתי בפעם האחרונה 4 היה אצלך בבית?

מי זווכר ?

מה מיוחד ב-3?

מה מיוחד בא ?!!

ממתי אתה מכיר את 10?

מאאז שבאאתי למקיף ,,,

למה הוא חייב להיות איתי באותתה כיתתה \:

האם 6 הוא טיפוס עצבני\רגוע?

אינלי מוששג נשממות !

מתי בפעם האחרונה חיבקת את 7?

לא זוכרת

האם 12 ו-13 יהיו זוג נחמד?

אממ , רק אם הם הומואאים ,,

ו-16 מתאים ל-18?

לא אבבבל מזזה לא !!

מה אתה מאחל ל-20?

כלום , ישללה הככל !

נכתב על ידי , 6/10/2007 11:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 324916879 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוצצצצצי F = ] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוצצצצצי F = ] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)