לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רק רציתי לומר...


..It's My Life..

Avatarכינוי:  ~Yanka~

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

חזרתי אחרי יותר מחצי שנה אפילו כמעט שנה...סורי שנעלמתי ככה


 

 



   היי מה קורה?!

כן חזרתי אחרי מלאאאאאאאא זמן!!!התגעגעתי3>

אתם בטח תשאלו לאן נעלמתי לכל כך הרבה זמן..תאמת לא מצאתי זמן לעדכן ולא מצאתי חשיבות..

החיים שלי בזמן הזה השתנו מהקצה לקצה..חלקם דברים נעימים חלקם פחות..

תאמת אני מנסה להשאר אופטימית אפילו שקשה..

בעיות בבית לא חסר..בנוסף לכך אני רווקה,אחרי 4 שנים של קשר(פרודים כבר יותר מחצי שנה) היו יותר מידי חלוקי דיעות,יות מידי ריבים,הלכתי לצבא..התרחקתי,השתנתי,אולי התבגרתי..ראיתי שאני יכולה לבד..אולי..

אחרי זמן מה נהייתי בקשר עם בחור מהבסיס שלי כמה חודשים,בחור שעזר לי מאוד,ותמך בי..בחור מדהים..אבל גם זה לא הלך..יותר מידי בעיות..בילבולים..לא הכל פשוט בחיים!נגמר..

עכשיו?!לבד..קל לי?!לא ממש..אולי אני בחורה שצריכה גבר לצידה..אולי..אבל מנסה להסתדר בלי..אני חושבת שאני צריכה להיות כרגע לבד..לנקות

את הראש,להבין את עצמי,להבין מה אני רוצה מעצמי ומהחיים..

בנוסף לכל הפאן הרומנטי..הצבא זה חרא!!!ומי שיבוא אלי בקטע שאני לא צודקת..גם איתו אני יכולה להסכים כי בסך הכל כל אחד נמצא בחיל אחר,בסיס אחר,תפקיד אחר,ומפקד אחר..

אז עזבו שהתפקיד שלי לוקח ממני את כל הבריאות שלי ..מערכת העצבים שלי על סף קריסה..יותר מידי עצבים ויותר מידי אחריות,וחוסר שינה!!!

שלא לדבר על היחס של המפקד הישיר!עם כל הצבא הזה גם שקעתי באלף חובות...אאחחח...

תאמת כבר בערך חודש שלא ביקרתי בבסיס..לא חשבתי שאני אגיע למצב הזה..אני בגימלים מסופחת לרם 2 עד הודעה חדשה!ולא זה לא סתם..אני עוברת מלא בדיקות..ויש כאלה שלא כייפיות במיוחד..הייתי גם מאושפזת ..והייתי במיון פעמיים...נחמד לא?!יש לי דלקת בקיבה..במצב ממש ממש לא טוב..נקווה שיעבור כמה שיותר מהר למה זה יכול גם להחמיר ולהגיע למצב של אולקוס(חור בקיבה)לא נעים!וכואבבבבבבבבבבב....

אז מה עוד אני אספר..לאמא שלי היום יום הולדת..וככה בכללי אין דום דבר מיוחד..נקווה לעדכן מידי פעם..

וקבלו קצת תמונות מהתקופה האחרונה..

עם החברים בחתונה של מרינקה:)

טיול גף..עם המטיסות בהרכב מלא!

בר מצווה

תמונות מצילומים שהיו לי...

ו..התמכרתי..







נכתב על ידי ~Yanka~ , 12/11/2009 22:41  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





15,878
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~Yanka~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~Yanka~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)