לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2005

מוזר אבל...


שוב תקף אותי חשק לכתוב.

חזרתי עכשיו מבית ספר, אחרי מבחן בפסיכולוגיה.

אני הולכת לשמוק עוד מעט... לעשות איזה פרוייקט מעפן באנגלית שאנחנו צריכים להגיש ביום שלישי.

סך הכל העניינים בסדר.

לאט לאט העניינים בבית ספר מתחילים להתחמם... הלחץ גובר... ובינתיים אני לא קורסת תחתיו, מצליחה לשמור ת'ראש מעל האדמה.. מדי פעם לא נגשת למבחנים... אבל תאכל'ס- אני בסייידר.

 

ממש אין לי שמץ למה כתבתי ת'פוסט הזה בכלל...

פשוט כל פעם שיוצא לי להכנס לישרא ואני רואה בקבועים שלי ת'בלוג של עצמי אני נזכרת כמה דמעות הייתי שופכת פה, ואיזה דיכאוני הבלוג הזה..

ופשוט כיף לי לדעת שעכשיו... הכל פשוט מעולה:)

 

מתגעגעת

נכתב על ידי newme , 6/3/2005 15:13  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  newme

בת: 36




3,171

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnewme אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על newme ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)