לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

LOVE


היי :] מוחעמוחעמוחע

כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

3/2008

שיעמום ושיעמום + שיעמום ?!


 

 

שלום כזה ?!

 

 

נורא משעמם לי ויש לי שעה וחצי לבזבז ( עד הישרדות )

על מה ? זהו שאין לי על מה !#$^$%&*)@#!

 

מה אני יעשה עכשיו ? הא הא הא ?

 

טוב נעבור למשו אחר :P

 

 

מחר מחלקים לנו תעודות .

מה שלא עושה לי הרגשה ... איך לומר ? לא טובה .

ומחלקים לנו אותם רק אם באים עם הורים !!

ולאמא שלי יש מחר יומולדת !!

 

 

 

מזל טוב אמא !!!!

 

 

וזהו

 

 

צ'מוק

 

 

ביי ביי

 

נכתב על ידי , 4/3/2008 19:19  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


הדבר האחרון שאכלת:
תפוז , גם משחת שיניים היום בבוקר :P
זה נחשבב ?

הדבר האחרון שראית בטלוויזיה:
חדשות בערוץ 2 , וואו זה ממש מרתק !

הספר האחרון שקראת:
פייייי .... זה ההיה מזמן :] אממ .. "מבחן קבלה"

המשחק האחרון ששיחקת:
Icy Tower אוחח משחק ממכר .

האיש האחרון שדיברת איתו בטלפון:
אמא

הדבר האחרון שכתבת:
שיעורים במתמטיקה =\

הדבר האחרון שהרגשת:
כואבת לי הבטן :[

הרגע האחרון שבכית:
אוקיי ... אני לא זוכרת

הרגע האחרון שאהבת:
את הילד בחלומי עם העיניים הטורקזיות והשיער הבלונדיני :]

המקצוע האחרון שלמדת:
לשון

השיר האחרון ששמעת:
FREE ME עצוב .

המילה האחרונה ששמעת:
" החיות " .

נכתב על ידי , 2/3/2008 07:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב חדש + אביב :]


 

בוקר טוב לכם :] וכמובן בוקר אביבי לכולכם !!

 

 

אז ככה , עשיתי עיצוב אביבי לכבוד האביב :]

הרי היום 1.3.08 !!

 

 

אז יום אביב שמח לכולם !!

 

ביי ביי







נכתב על ידי , 1/3/2008 11:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

1,289

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל* שיט אחד גדול ושמנמן * אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על * שיט אחד גדול ושמנמן * ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)