לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כחול ולבן


"אלוהים לא יכול היה להיות בכל מקום, לכך הוא ברא אמהות"

כינוי:  Blue and white

בת: 66





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

עברית או אנגלית


התלבטתי מאוד אם לכתוב את הבלוג באנגלית או עברית. קל לי יותר באנגלית אבל הגעתי למסכנה שאין מי שיקרא אותו אז מעכשיו אני מנסה את מזלי בעברית ומראש מתנצלת על השגיאות דקדוק וסגנון.

אני חיה בארץ למעלה מ30 שנה, הרבה יותר שנים מארץ מולדתי אבל עדיין השליטה בשפה העברית היא לא מלאה. אני קוראת להנאתי באנגלית. אני מדברת עם ילדיי ואחים שלי באנגלית. אני גם גרה באזור של הרבה "אנגלו-סקסים".תופעה זו היא מאד נפוצה אצל עולים מארצות דוברי אנגלית.    

נכתב על ידי Blue and white , 13/7/2007 14:52  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlue and white אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Blue and white ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)