לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כחול ולבן


"אלוהים לא יכול היה להיות בכל מקום, לכך הוא ברא אמהות"

כינוי:  Blue and white

בת: 66





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

העזרה של סבתא


בסוף שבוע קראתי ב Jerusalem Post מאמר על הסיוע של סבתא. לכותבת יש בן ותאומים מתחת לגיל 3 . היא מספרת שללא העזרה של חמותה היא לא היתה שורדת ומציינת את הקשר המיוחד שנוצר בין הנכדים והסבתא לאור זה שהיא מקדישה זמן איכות כל שבוע עם הנכדים. מחקרים חדשים מראים שסבים שמטפלים בנכדים צעירים יכולים לצפות שהנכדים יטפלו בהם כשהם מזדקנים. זאת השקעה טובה לעתיד.

אינני חושבת שסבים מתוחכמים עד כדי כך כשהם מבלים זמן עם הנכד. הם בעיקר רוצים לעזור לילדים שלהם מסיבות שונות - כלכליות ורגשיות.  

היום בתור סבתא אני מוצאת את עצמי במצב של חוסר. מכיוון שאני צעירה יחסית, עובדת משרה מלאה עם ילדים בבית אין לי מספיק זמן להקדיש לנכדים שלי.  כשהבן שלי מבקש עזרה עם ילדיו ואינני מסוגלת לסייע לו כולי רגשי אשמה.  לפני 20 שנה כשהייתי במצב דומה אמא שלי ז"ל לא תמיד היתה מוכנה לעזור בעוד שחמותי היתה מאוד נדיבה עם זמנה. קראתי לזה "תחרות בין הסבתות" - אבל זה נושא לפוסט אחר.  

נכתב על ידי Blue and white , 16/7/2007 09:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlue and white אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Blue and white ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)