לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כחול ולבן


"אלוהים לא יכול היה להיות בכל מקום, לכך הוא ברא אמהות"

כינוי:  Blue and white

בת: 66





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

החופש הגדול - האמנם?


לא במקרה קוראים ל"חופש הגדול" ה"עונש הגדול"!

שואלים אותי השכנים, החברים והקולגות "לאן אתם נוסעים החופש?" "איך אתם מבלים?" ואני שואלת את עצמי "לאן ואיך באמת?!"

מאז לידת בני הבכור לפני כ 24 שנה אני שונאת את החופש הגדול. חודשיים ,בהם צריכים למצוא בילוי לזאטוטים שלנו יחד עם כל המדינה. עבורי פשוט סיוט. החופים,הבריכות, הפארקים, האטרקציות והמוזיאונים דחוסים  עם הורים עצבניים וילדים רעשניים ופעילים. הקניונים גדושים עם מתבגרים משועממים והקולנועים מלאים עם צעירים מתלוצצים שאוכלים פופקורן ושותים קולה . גם החום הכבד שפוקד אותנו גורם לכולם להיות עייפים ומרוגזים.  

נסיעות לחו"ל בעת הזאת יקרים מאד. יש חופש לכולם והעולם מוצף תיירים . אפילו "אפקט החממה" מייצר מזג אויר לא יציב.

אז -תודה אבל לא - אין לי חשק לבלות כעת. אני מעדיפה לעבוד בשקט ובשלווה עם מזגן במשרדי ולצאת לחופש הגדול באביב ובסתיו!

כך אני חולמת בזמן שבני הצעיר גדל! 

נכתב על ידי Blue and white , 22/7/2007 12:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlue and white אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Blue and white ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)