לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כחול ולבן


"אלוהים לא יכול היה להיות בכל מקום, לכך הוא ברא אמהות"

כינוי:  Blue and white

בת: 66





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

העצה הטובה ביותר


אני לא אוהבת עצות. תמיד התנגדתי "לעייצס" שניסו לתת לי במשך חיי. העדפתי להגיע למסקנות לבד בלי התערבות ועל כך שילמתי על הטעיות שלי. בכלל אני מעדיפה לקרוא להם רעיונות. למילה עצה יש קונוטציה שלילית, רעיון נשמע יותר אופטימי.

אם מישהו בא אליך עם רעיון אתה מוכן יותר לשמוע מאשר עצה.

כשאני מנסה לייעץ לילדיי הם בדרך כלל לא מקבלים את העצה כי רוצים ללכת בדרך שלהם. לפעמים, אנו כהורים, צריכים להניח להם.

למרות זאת אחת מן העצות המשמעותיות בחיי שקיבלתי מהוריי היתה  בגיל 18 - להצטרף לשנת שירות של בני עקיבא בקיבוץ ולעלות לארץ ישראל . עצה זאת שינתה את מסלול חיי. העצה לא נשארה עצה אלה הפכה להחלטה. כך החתיל הרומן שלי עם המדינה.עם כל הקשיים שבתחילת הדרך של תרבות ושפה זרה ולא מעט בדידות לא הצטערתי לרגע שאימצתי את עצת הוריי. כאן פגשתי את בעלי, ילדתי ומגדלת 4 ילדים ובניתי חיים מאושרים ומוצלחים. בעקבות ה"עצה" הגיעו לארץ גם הוריי והאחים.

אף על פי שאני שונאת "עייצס" זאת היתה העצה הטובה ביותר.  

 

פרוייקט "הר העצה הטובה" חומות של תקוה  

נכתב על ידי Blue and white , 23/7/2007 22:45  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlue and white אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Blue and white ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)