לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כחול ולבן


"אלוהים לא יכול היה להיות בכל מקום, לכך הוא ברא אמהות"

כינוי:  Blue and white

בת: 66





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

בילוי עם הילדים


כמעט הגענו לאמצע החופש הגדול והקטנצ'יק שלי (בן 12) מתלונן שעוד לא עשינו כלום ועוד מעט נגמרת החופשה! אז הצעתי לכל אחד מהילדים (ה3 שעדיין בבית)שאני מוכנה לבלות עם כל אחד יום - רק הוא/היא ואמא. הם יבחרו מה הם רוצים לעשות איתי ואני אעשה כל מה שבא להם באותו יום. כמובן שזה מאד מצא חן בעיניהם.

הבת הגדולה כבר אמרה שהיא רוצה לעשות איתי טיול . אני רק מקווה שאני אעמוד ברמה הגבוהה שלה, אני לא בין אלה שנכללים בתוך "מיטיבי לכת".

הבת השניה כבר החליטה מזמן שהיא רוצה שאני אקח אותה ל "איקאה". אני מניחה כדאי להגיע לשם בלי כרטיס אשראי!

והקטנצ'יק עוד מתלבט בין סרט או בריכה וכמובן ארוחת  המבורגר צ'יפס וקולה.  

אני זוכרת לפני שנים אחותי סיפרה (יש לה 5 ילדים) שהם נהגו פעם ב 6 שבועות לבלות עם כל אחד מהילדים לחוד כדי לתת קצת תשומת לב.

אני חושבת שזאת הזדמנות לשמוע ולהקשיב למה שיש להם על הלב וגם לעשות כיף בלי ההתערבות של יתר המשפחה. זה משפר מאוד את היחסים בין הורים וילדים

בסוף הקיץ אני אספר לכם אם הרעיון הצליח.

___________________________________

שאלה טכנית לגבי בלוגים: איך אתם מצליחים לקבל כל כך הרבה תגובות בכל פוסט?

לפעמים אני מרגישה שיש לי דו-שיח עם עצמי- שזה נחמד - אבל מפספס קצת את המטרה, לא? בהתחשב בעובדה שאני מעונינת לשמור על אנונימיות וכעת לא לספר למשפחה או חברים.

אני קוראת בלוגים של אחרים ומגיבה אבל בקושי מגיבים לי.

תודה על כל הצעה.

 

נכתב על ידי Blue and white , 27/7/2007 14:53  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlue and white אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Blue and white ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)